Νέα μέτρα ρίχνει στο τραπέζι η κυβέρνηση με σκοπό να ανακόψει την διασπορά του κορονοϊού που παγκοσμίως έχει προκαλέσει πάνω από 50.000 θανάτους. Όπως, προανήγγειλε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Στέλιος Πέτσας, τα έξτρα μέτρα αποφασίστηκαν μετά και τα νέα ρεκόρ παραβάσεων που σημειώνονται τις τελευταίες μέρες καθώς επίσης και τις... βόλτες στις παραλίες ορισμένων που «σπάνε» τους περιοριστικούς όρους.

Όπως σημειώνει η εφημερίδα τα «ΝΕΑ» η κυβέρνηση θα ανακοινώσει την επόμενες ώρες - μέρες νέο κύμα περιοριστικών μέτρων για την αποφυγή εξάπλωσης του κορονοϊού. Συγκεκριμένα, η κυβέρνηση θα ανακοινώσει:

  • Την αύξηση προστίμου για άσκοπες μετακινήσεις. Στο σημείο αυτό να υπενθυμίσουμε ότι μέχρι σήμερα για άσκοπη μετακίνηση καταβάλλεται πρόστιμο 150 ευρώ.
  • Νέο όριο συναθροίσεων κάτω των 10 ατόμων.
  • Αποκλεισμός δημόσιων χώρων. Μετά την παραλία της Θεσσαλονίκης η κυβέρνηση προσανατολίζεται να αποκλείσει και όλους δημόσιους χώρους που αποτελούν δέλεαρ για βόλτα.
  • Ειδική βεβαίωση εξόδου ηλικιωμένου: Οι εικόνες δεκάδων ηλικιωμένων να περιμένουν έξω από τις τράπεζες για να πάρουν την σύνταξή τους δημιούργησε προβληματισμό στα κυβερνητικά στελέχη. Άνθρωποι μεγαλύτερης ηλικίας πρέπει να προστατευτούν καθώς αποτελούν «βούτυρο στο ψωμί» του κορονοϊού.
  • Πλαφόν έως δύο SMS στο 13033: Η αλόγιστη χρήση μηνυμάτων στο 13033 φέρνει πλαφόν στα SMS. Η κυβέρνηση θέλει να περιορίσει στο ελάχιστο τις μετακινήσεις των πολιτών και γνωρίζοντας ότι μέχρι στιγμή έχει κερδίσει το στοίχημα, δεν θέλει να χυθεί η καρδάρα με το γάλα.
  • Διαφορετικά χρονικά περιθώρια: Άλλη μία αλλαγή που θα ανακοινωθεί θα αφορά την αλλαγή στα χρονικά περιθώρια. Πληροφορίες θέλουν την κυβέρνηση να προσανατολίζεται στις 3 ώρες. Η απουσία των πολιτών από το σπίτι τους, εκτός αν βρίσκονται στην δουλειά τους, δεν πρέπει να είναι πάνω από τρεις ώρες. Επιπλέον, αναζητείται λύση καθώς άλλο χρόνο θέλει ένας άνθρωπος για να πάει στο φαρμακείο, άλλο στο σούπερ μάρκετ και άλλο για να επισκεφτεί ανθρώπους που βρίσκονται σε ανάγκη και θέλουν φροντίδα (βλ. ηλικιωμένους).
  • Αύξηση της αστυνόμευσης σε λιμάνια, εθνικές οδούς και στάσεις λεωφορείων.
  • Κλείσιμο διοδίων: Είναι κάτι που ακούγεται μέρες και θα πάρει σάρκα και οστά. Προφανώς και θα υπάρξουν διευκρινήσεις για να μην διακοπεί η εφοδιαστική αλυσίδα αλλά η κυβέρνηση δεν θέλει οι πολίτες να φύγουν από τα μεγάλα αστικά κέντρα προς τα χωριά τους. Όπως δήλωσε και ο υπουργός Ανάπτυξης Άδωνις Γεωργιάδης «θα ήταν κρίμα θα διασπαρεί ο κορονοϊός σε περιοχές που έχουν λίγα ή καθόλου κρούσματα».
  • Μετακίνηση εκτός δήμου άπαξ με βεβαίωση κατοικίας.
  • Κλειστές λειτουργίες στις εκκλησίες σε όλης της χώρας.

Όπως τονίζουν κυβερνητικά στελέχη, η χώρα φαίνεται να κερδίζει το στοίχημα αλλά δεν πρέπει να χαλαρώσει κανείς. Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης κατά την παρέμβασή του χτες στην Βουλή τόνισε πως βρισκόμαστε στο τέλος της αρχής θέλοντας να δείξει ότι δεν πρέπει να υπάρξει εφησυχασμός. Άλλωστε, η πορεία των μέτρων και η συμμόρφωση των πολιτών θα δείξει και την επόμενη μέρα της ελληνικής οικονομίας.

Νέα μέτρα για να μειώσει τις άσκοπες μετακινήσεις βάζει στο τραπέζι η κυβέρνηση.

Μιλώντας στον ΑΝΤ1, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος σημείωσε ότι η κυβέρνηση εξετάζει τα συγκεκριμένα μέτρα καθώς παρατηρείται κατάχρηση τόσο στον ημερήσιο αριθμό μετακινήσεων όσο και στη διάρκειά τους. Ο κ. Πέτσας δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο να τεθούν συγκεκριμένοι χρονικοί περιορισμοί με τους πολίτες «να βγαίνουν μία-δύο φορές, συνδυάζοντας τις μετακινήσεις τους, να είναι σύντομες». Σύμφωνα με πληροφορίες, εξετάζεται το όριο παραμονής εκτός σπιτιού να φτάνει τις 3 ώρες. 

Συνεπώς, αν κάποιος θέλει παραδείγματος χάρη να πάει στο σούπερ μάρκετ και στο φαρμακείο δεν θα πρέπει να λείπει παραπάνω από 3 ώρες από την ώρα που αναφέρει το αντίστοιχο μήνυμα για βεβαίωση μετακίνησης στο 13033.

«Θέλουμε να συνδυάσουμε τον χρονικό περιορισμό και την αποστολή στο 13033 ώστε να αναφέρεται η ώρα», συμπλήρωσε ο κ. Πέτσας προσθέτοντας ότι εξετάζεται το μέτρο της απαγόρευσης της κυκλοφορίας στην παραλία της Θεσσαλονίκης, να ισχύσει και για άλλες περιοχές σε πόλεις όπου παρατηρείται συνωστισμός.

Τι πρέπει να γράφει το SMS μέχρι σήμερα:

Σε αυτό το μήνυμα θα πρέπει ο πολίτης να δηλώνει:

το ονοματεπώνυμο του,
τη Διεύθυνση κατοικίας του
και τον λόγο που αντιστοιχεί στην έξοδο από το σπίτι.
Το SMS πρέπει να είναι της μορφής: X κενό ονοματεπώνυμο και διεύθυνση κατοικίας όπου Χ ο λόγος εξόδου με τον αριθμό 1, 2, 3, 4, 5, 6 που αντιστοιχεί στις παρακάτω αιτιολογίες:

1) Μετάβαση σε φαρμακείο ή επίσκεψη στον γιατρό, εφόσον αυτό συνιστάται μετά από σχετική επικοινωνία.

2) Μετάβαση σε εν λειτουργία κατάστημα προμηθειών αγαθών πρώτης ανάγκης, όπου δεν είναι δυνατή η αποστολή τους.

3) Μετάβαση στην τράπεζα, στο μέτρο που δεν είναι δυνατή η ηλεκτρονική συναλλαγή. 4) Κίνηση για παροχή βοήθειας σε ανθρώπους που βρίσκονται σε ανάγκη.

5) Μετάβαση σε τελετή (π.χ. κηδεία, γάμος, βάφτιση ή ανάλογες τελετές) υπό τους όρους που προβλέπει ο νόμος.

6) Σωματική άσκηση σε εξωτερικό χώρο ή κίνηση με κατοικίδιο ζώο, ατομικά ή ανά δύο άτομα, τηρώντας στην τελευταία αυτή περίπτωση την αναγκαία απόσταση 1,5 μέτρου.

Απάντηση

Την επιτυχή αποστολή ενός SMS με τον παραπάνω τρόπο ακολουθεί η απάντηση: «Μετακίνηση κενό X κενό ονοματεπώνυμο και διεύθυνση κατοικίας» που θα λάβετε.

Σε περίπτωση ελέγχου, επιδεικνύετε το SMS μαζί με την αστυνομική σας ταυτότητα.

Όπως τονίζεται από τον σχετικό οδηγό της Πολιτικής Προστασίας «σε κάθε μετακίνηση πρέπει οι πολίτες να έχουν μαζί τους την αστυνομική τους ταυτότητα ή διαβατήριο καθώς και συμπληρωμένο έντυπο βεβαίωσης κίνησης (εκτυπωμένο ή χειρόγραφο) ή το SMS επιβεβαίωσης, για να το επιδείξουν σε περίπτωση ελέγχου».

Τσουχτερά τα πρόστιμα για τους παραβάτες.
Χιλιάδες drones θα πετάνε σε όλες τις περιοχές της Ελλάδας το Πάσχα, ελέγχοντας ποιος δεν τηρεί τούς κανόνες και θα σουβλίσει - ψήσει αμνοερίφιο την ημέρα του Πάσχα.
Τα dronες θα βγάζουν φωτογραφίες οι οποίες θα στέλνονται απευθείας στο πλησιέστερο αστυνομικό τμήμα καθώς και στην πυροσβεστική, οι αστυνομικοί θα προβαίνουν στην κατάσχεση του αμνού και η πυροσβεστική θα προβαίνει στην κατάσβεση της φωτιάς. 
ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ

Ρυθμίσεις από το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας για τη διευκόλυνση των ηλεκτρονικών συναλλαγών από τους καταναλωτές ηλεκτρικής ενέργειας και φυσικού αερίου, λόγω κορονοϊού.

Παράλληλα ανακοινώθηκε η άρση των εμποδίων για την προμήθεια απαραίτητων υλικών από ενεργειακές εταιρείες και την παράταση προθεσμιών για υλοποίηση έργων Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας περιλαμβάνονται στην Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου που δημοσιεύτηκε χθες στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης (ΦΕΚ Α 75/30.03.2020)

Συγκεκριμένα:

1. Διευρύνεται η δυνατότητα των καταναλωτών να κάνουν χρήση τηλεπικοινωνιακών και διαδικτυακών εφαρμογών ή άλλων μέσων απομακρυσμένης εξυπηρέτησης για τις εξής υπηρεσίες:

α) Αποστολή και εξόφληση (εμπρόθεσμη η μη) των λογαριασμών κατανάλωσης

β) Υποβολή προσφοράς από τους προμηθευτές για την παροχή υπηρεσίας προμήθειας

γ) Σύναψη και τροποποίηση σύμβασης προμήθειας

δ) Διάθεση των εγγράφων που συνοδεύουν την σύμβαση (το υλικό μπορεί βέβαια να παρέχεται και έντυπα εφόσον ζητηθεί)

ε) Ζητήματα χρεώσεων που αφορούν τις σχετικές υπηρεσίες

«Η ρύθμιση καταλαμβάνει τόσο τις νέες συμβάσεις προμήθειας ηλεκτρικού ρεύματος και φυσικού αερίου, όσο και τις ισχύουσες. Έτσι, αφενός διευκολύνονται οι καταναλωτές για τις συναλλαγές τους με τους προμηθευτές χωρίς ανάγκη φυσικής παρουσίας (με δεδομένους τους ισχύοντες περιορισμούς στην κυκλοφορία), αφετέρου βελτιώνεται η δυνατότητα των προμηθευτών να εισπράττουν τους λογαριασμούς και συνεπώς και η ρευστότητά τους.

Πρόκειται για μέτρο που ενθαρρύνει τον ψηφιακό μετασχηματισμό των εταιρειών προμήθειας, λειτουργώντας προς την κατεύθυνση της ενίσχυσης της αποδοτικότητάς τους», τονίζει το ΥΠΕΝ.

2.Παρατείνονται οι προθεσμίες για την αδειοδότηση, την προσκόμιση εγγυητικών επιστολών, τη διατήρηση τιμών αναφοράς και την υλοποίηση των σταθμών ΑΠΕ, προκειμένου να μετριασθούν οι δυσμενείς συνέπειες για τους επενδυτές από την παρούσα συγκυρία.

Η ρύθμιση θεσπίστηκε γιατί τα έκτακτα μέτρα της Πολιτείας για την αντιμετώπιση της επιδημίας του κορονοϊού είχαν ως αποτέλεσμα πολλές εταιρείες ανάπτυξης και κατασκευής σταθμών ΑΠΕ να αναστείλουν τα έργα τους για πραγματικούς λόγους (αδυναμία προμήθειας υλικών, αποχώρηση ξένων τεχνικών κ.λπ.).

Με την παράταση των προθεσμιών σε δυο «ταχύτητες» (κατά 6 μήνες για προθεσμίες που λήγουν έως το τέλος Ιουνίου 2020 και κατά 4 μήνες για αυτές που λήγουν έως το τέλος Δεκεμβρίου 2020 ), εκτιμάται ότι θα δοθεί η δυνατότητα στους επενδυτές να καταρτίσουν τα επιχειρηματικά τους σχέδια σε πιο στέρεες βάσεις. Η διαβάθμιση των παρατάσεων κρίθηκε απαραίτητη, καθώς όσο πιο κοντά στη λήξη της είναι η προθεσμία, τόσο μεγαλύτερη η αβεβαιότητα για την εξέλιξη των έργων.

3. Τέλος, προβλέπεται ότι οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην παραγωγή, μεταφορά, εφοδιασμό και διάθεση/προμήθεια υγρών και αερίων καυσίμων, καθώς και παραγωγής, προμήθειας, διανομής, μεταφοράς ηλεκτρικής ενέργειας και φυσικού αερίου θα μπορούν να προμηθεύονται υλικά ή ανταλλακτικά που είναι απαραίτητα για την αδιάλειπτη λειτουργία των κρίσιμων εγκαταστάσεων και εξοπλισμού τους από επιχειρήσεις ή εμπορικά καταστήματα των οποίων η λειτουργία έχει ανασταλεί, κατά παρέκκλιση των σχετικών διατάξεων.

Η επιχείρηση/κατάστημα που θα εξυπηρετήσει την κατ' εξαίρεση προμήθεια θα λειτουργήσει αποκλειστικά και μόνο μετά από έγγραφη ειδοποίηση της εταιρείας ενέργειας, μόνο για την παράδοση των ζητούμενων προϊόντων, για όσο χρόνο και με όσο προσωπικό είναι απολύτως απαραίτητα για την ολοκλήρωση της διαδικασίας παράδοσης, με τήρηση όλων των αναγκαίων μέτρων για την προστασία της δημόσιας υγείας.

Έναν πλήρη οδηγό για την αίτηση και το επίδομα των 800 € έχει αναρτήσει το υπουργείο Εργασίας στο supportemployees.yeka.gr, την πλατφόρμα που έχει αναπτύξει για τις αιτήσεις. Η αίτηση είναι προσυμπληρωμένη αυτόματα εφόσον ο εργοδότης έχει υποβάλλει τον εργαζόμενο σε αναστολή συμβάσεως εργασίας

Ξεκίνησαν σήμερα οι αιτήσεις στο supportemployees.yeka.gr για το επίδομα των 800 € από τον μηχανισμός Μέτρων Στήριξης των Εργαζομένων με Εξαρτημένη Εργασία για την αντιμετώπιση των επιπτώσεων του κορονοϊού COVID-19. Οι εργαζόμενοι που μπορούν να κάνουν σήμερα αίτηση πρέπει να έχουν ΑΦΜ που λήγει στον αριθμό 1.

Σύμφωνα με πληροφορίες εξετάζεται να δοθεί παράταση για τις αιτήσεις στο supportemployees.yeka.gr, των εργαζομένων στις επιχειρήσεις που έχει ανασταλεί υποχρεωτικά η λειτουργία τους με εντολή δημόσιας αρχής καθώς έχει δοθεί παράταση στην υποβολή αιτήσεων των επιχειρήσεων μέχρι τις 10 Απριλίου.

Έτσι, σε περίπτωση που κάποια επιχείρηση δεν έχει κάνει αίτηση ακόμη και ο εργαζόμενος έχει ΑΦΜ που τελειώνει σε 1, δηλαδή πρέπει να κάνει αίτηση σήμερα, θα δοθεί σχετική παράταση για να προλάβουν όλοι οι εργαζόμενοι και να πάρουν την αποζημίωση ειδικού σκοπού ύψους των 800 ευρώ.

Στο σύστημα του supportemployees.yeka.gr  δεν είναι δυνατή η είσοδος στην εφαρμογή, όταν το τελευταίο ψηφίο του ΑΦΜ του χρήστη δεν αντιστοιχεί με την ημερομηνία εισόδου.

800 ΕΥΡΩ

Η υποβολή της υπεύθυνης δήλωσης πραγματοποιείται εντός του χρονικού διαστήματος από 1/4/2020 μέχρι και 10/4/2020, ως εξής :

Την 1/4/2020 όσων εργαζομένων το ΑΦΜ λήγει σε 1

Την 2/4/2020 όσων εργαζομένων το ΑΦΜ λήγει σε 2

Την 3/4/2020 όσων εργαζομένων το ΑΦΜ λήγει σε 3

Την 4/4/2020 όσων εργαζομένων το ΑΦΜ λήγει σε 4

Την 5/4/2020 όσων εργαζομένων το ΑΦΜ λήγει σε 5

Την 6/4/2020 όσων εργαζομένων το ΑΦΜ λήγει σε 6

Την7/4/2020 όσων εργαζομένων το ΑΦΜ λήγει σε 7

Την 8/4/2020 όσων εργαζομένων το ΑΦΜ λήγει σε 8

Την 9/4/2020 όσων εργαζομένων το ΑΦΜ λήγει σε 9

Την 10/4/2020 όσων εργαζομένων το ΑΦΜ λήγει σε 0.

Η πρόσβαση στο Μηχανισμό εφαρμογής των μέτρων στήριξης των εργαζομένων πραγματοποιείται με τη χρήση κωδικών Taxisnet.

ΕΠΙΔΟΜΑ 800 ΕΥΡΩ

Τα πεδία ΕΠΩΝΥΜΟ, ΟΝΟΜΑ, ΑΦΜ και ΑΜΚΑ συμπληρώνονται αυτόματακαι προκύπτουν από διασύνδεση μετο μητρώο επιχειρήσεων-εργαζόμενων(Τρέχουσα Κατάσταση) του ΠΣ Εργάνηκαι το μητρώο φυσικών προσώπων της Α.Α.Δ.Ε..

Τα πεδία ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ και E-MAILΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ συμπληρώνονται υποχρεωτικά και παρέχουν τη δυνατότητα ενημέρωσης των ενδιαφερομένων με γραπτά μηνύματα (sms)και μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (E-mail).

Για να υποβληθείη Δήλωση Εργαζόμενου πρέπει απαραίτητα, να έχει προηγηθεί, η Δήλωση Αναστολής Συμβάσεων του εργοδότη, η οποία πρέπει να συμπεριλαμβάνει τον εργαζόμενο που θέλει να υποβάλλει τη Δήλωση.Τότε τα στοιχεία του εργοδότη (ΕΠΩΝΥΜΙΑ, ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ, ΑΦΜ και ΑΜΕ) συμπληρώνονται αυτόματα από τα στοιχεία της Δήλωσης Αναστολής Συμβάσεων του εργοδότη. Στις περιπτώσεις που περισσότεροι εργοδότες έχουν κάνει Δήλωση Αναστολής Συμβάσεων για τον υποβάλλοντα εργαζόμενο, τότε από τη λίστα «Επιλογή Υπεύθυνης Δήλωσης»ο εργαζόμενος επιλέγει τον εργοδότη που επιθυμεί να συμπεριλάβει στη δήλωση.

Ο ΠΛΗΡΗΣ ΟΔΗΓΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΙΔΟΜΑ 

 
     

    Κοινό Δελτίο Τύπου των Υπουργείων Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Εργασίας & Κοινωνικών Υποθέσεων Με απόφαση του Υπουργού Επικρατείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκου Πιερρακάκη και μέσω του Κέντρου Διαλειτουργικότητας της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης δίνεται πρόσβαση στον e-ΕΦΚΑ όλων των ληξιαρχικών γεγονότων των πολιτών που είναι καταχωρημένα στο Πληροφοριακό Σύστημα «Μητρώο Πολιτών» του Υπουργείου Εσωτερικών.

    Πρόκειται για μια διαλειτουργικότητα μέσω της οποίας ληξιαρχικές πράξεις γέννησης, θανάτου, γάμου, συμφώνου συμβίωσης, πιστοποιητικά γέννησης και οικογενειακής κατάστασης καθώς και πληροφορίες για τον αριθμό των τέκνων θα παρέχονται απευθείας από το Μητρώο Πολιτών στον e-ΕΦΚΑ.

    Με τη συγκεκριμένη διαλειτουργικότητα, μπαίνει σταδιακά τέλος στην άσκοπη ταλαιπωρία των πολιτών και την γραφειοκρατία, προκειμένου να λαμβάνουν παροχές από το κράτος, να κάνουν αίτηση για σύνταξη ή να επικαιροποιούν τα στοιχεία τους στο μητρώο του Οργανισμού, όπως συνέβαινε ως τώρα. Όπως τονίζεται από το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, «το κράτος είναι ένα». Η υλοποίηση της συγκεκριμένης διασύνδεσης με την προβλεπόμενη έγκριση από τον Γενικό Γραμματέα Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης Δημοσθένη Αναγνωστόπουλο αποτελεί το απαραίτητο βήμα για το ψηφιακό μετασχηματισμό κρίσιμων υπηρεσιών του e-ΕΦΚΑ, όπως η χορήγηση παροχών και η απονομή της σύνταξης.

    Με τη σταδιακή ενσωμάτωση των ανωτέρω στοιχείων στα συστήματα του e-ΕΦΚΑ εξαλείφεται η πολύμηνη αναμονή χιλιάδων πολιτών.

    Αυτό, άλλωστε, αποτελεί κομμάτι της συνολικής στρατηγικής τόσο του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης όσο και του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, για την παροχή ηλεκτρονικών υπηρεσιών που θα κάνουν την ζωή των πολιτών ευκολότερη και με λιγότερη γραφειοκρατία. Το Κέντρο Διαλειτουργικότητας της ΓΓΠΣΔΔ του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης προσφέρει καθημερινά την αναγκαία διασύνδεση των διαφόρων μητρώων και πληροφοριακών συστημάτων του Δημοσίου, προκειμένου να εξαλειφθεί σταδιακά η ταλαιπωρία του πολίτη στις συναλλαγές του με το Δημόσιο.

    Ειδικά σε αυτή την πρωτοφανή κατάσταση που βιώνουμε όλοι, το Κέντρο Διαλειτουργικότητας διευκολύνει χιλιάδες πολίτες να ολοκληρώσουν την διαδικασία συνταξιοδότησής τους ή να επικαιροποιήσουν τα στοιχεία τους, χωρίς να βγουν από το σπίτι τους καθώς οι ληξιαρχικές πράξεις και πιστοποιητικά θα αναζητούνται και θα συλλέγονται αυτόματα.


    Πηγή: taxheaven.gr

    Πώς κάνουμε εξουσιοδοτήσεις, υπεύθυνες δηλώσεις, συνταγογραφήσεις από το σπίτι ;

    Εξουσιοδοτήσεις, υπεύθυνες δηλώσεις, συνταγογραφήσεις από το σπίτι και ηλεκτρονικα στο gov.gr μπορούν να κάνουν οι πολίτες προκειμένου να αποφύγουν τη μετακίνηση. Μένουμε σπίτι, λοιπόν, και εξυπηρετούμαστε ηλεκτρονικά ή τηλεφωνικά όπου αυτό είναι δυνατόν. Στις δημοτικές υπηρεσίες επίσκεψη πραγματοποιείται μόνον μετά από ραντεβού για κατεπείγουσες περιπτώσεις οι οποίες δεν μπορούν να εξυπηρετηθούν τηλεφωνικά, με φαξ ή με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο.

    Πώς κάνουμε υπεύθυνες δηλώσεις και εξουσιοδοτήσεις;

    Στη νέα διαδικτυακή πύλη του ελληνικού κράτους gov.gr , στην κατηγορία Πολίτης και καθημερινότητα κάνουμε “κλικ” στην επιλογή υπεύθυνες δηλώσεις και εξουσιοδοτήσεις, στη συνέχεια επιλέγουμε την Έκδοση υπεύθυνης δήλωσης.

    Για την έκδοση θα χρειαστείτε:

    • τους προσωπικούς σας κωδικούς πρόσβασης στο gov.gr ή στο Taxisnet

    • τον αριθμό του κινητού σας τηλεφώνου για να λάβετε με SMS κωδικούς επιβεβαίωσης

    Για τον έλεγχο εγκυρότητας θα χρειαστείτε:

    • είτε τον κωδικό επαλήθευσης του εγγράφου, είτε το QR code

    Η υπεύθυνη δήλωση που θα εκδώσετε είναι νομικά ισοδύναμη με υπεύθυνη δήλωση που φέρει το γνήσιο της υπογραφής και μπορείτε είτε να την αποστείλετε ηλεκτρονικά, είτε να την εκτυπώσετε και να την καταθέσετε σε δημόσια υπηρεσία. Αντιστοίχως, επιλέγουμε την έκδοση εξουσιοδότησης και συνεχίζουμε με τον ίδιο τρόπο.

    Πώς κάνουμε άυλες συνταγογραφήσεις

    Στη νέα διαδικτυακή πύλη του ελληνικού κράτους gov.gr επιλέγουμε την κατηγορία υγεία και πρόνοια. Από τον Φάκελο Υγείας επιλέγουμε την την άυλη συνταγογράφηση φαρμάκων, από εδώ μπορείτε να λαμβάνετε ηλεκτρονικά τις συνταγές σας από τον ιατρό, χωρίς καμία εκτύπωση. Για την ενεργοποίηση της Άυλης Συνταγογράφησης, θα χρειαστείτε:

    • Τους κωδικούς πρόσβασης στο TaxisNet, για να επιβεβαιώσετε τα στοιχεία σας
    • Τον αριθμό ΑΜΚΑ σας ή/και των ασφαλιστικά εξαρτώμενων μελών σας κάτω των 18 ετών
    • Το κινητό σας τηλέφωνο ή/ και πρόσβαση στο email σας, όπου θα σας αποσταλούν κωδικοί επιβεβαίωσης πριν την ενεργοποίηση

    Τι πρέπει να κάνετε:

    1. Συνδεθείτε στο Σύστημα ηλεκτρονικής συνταγογράφησης με τους κωδικούς πρόσβασης στο Taxisnet ή τους κωδικούς που σας έχει δώσει ο οικογενειακός σας γιατρός.

    2. Δηλώστε ότι επιθυμείτε άυλη συνταγογράφηση.

    3. Συμπληρώστε τη διεύθυνση του ηλεκτρονικού σας ταχυδρομείου

    4. (email) ή τον αριθμό του κινητού σας τηλεφώνου. Συνεννοηθείτε με τον γιατρό σας να κάνει τη συνταγογράφηση.

    Στη συνέχεια, τα στοιχεία των συνταγών σας θα στέλνονται με email ή sms στο κινητό σας. Δείτε εδώ το εγχειρίδιο για την άϋλη συνταγογράφηση.

    Περισσότερα Άρθρα...

    Τελευταίες ειδήσεις