Η ελπίδα για ένα καλύτερο αύριο, βραβεύτηκε από τον δήμο Βόλβης, στο πρόσωπο των 109 αγοριών και κοριτσιών που εισήχθησαν με επιτυχία στην τριτοβάθμια εκπαίδευση to 2019.

Στην Γιορτή Παιδείας και Κοινωνικής Προσφοράς, η οποία πραγματοποιήθηκε στο κατάμεστο κλειστό Γυμναστήριο του Σταυρού, ο Οργανισμός Πολιτισμού, Αθλητισμού και Περιβάλλοντος (ΟΠΑΠ) βράβευσε ακόμα, πολίτες και φορείς του δήμου Βόλβης, που διακρίθηκαν για το κοινωνικό τους έργο στον πολιτισμό, τον αθλητισμό και το περιβάλλον.

Τιμήθηκαν ο Προοδευτικός Σύλλογος Γυναικών Νέας Απολλωνίας, για την πλούσια περιβαλλοντική και πολιτιστική του δράση, ο Δημήτρης Σαμαράς πρόεδρος του Πολιτιστικού Συλλόγου Βρασνών για την πολυσχιδή προσφορά του στον πολιτισμό, ο Γιώργος Ξανθούλης από το Σκεπαστό για την συνδρομή του στην διάσωση της πολιτιστικής κληρονομιάς της Ανατολικής Ρωμυλίας, ο Χρήστος Μπούρας από την Μικρή Βόλβη, καθηγητής των ΤΕΦΑΑ στο ΑΠΘ, για την συνεισφορά του στον αθλητισμό και τον πολιτισμό, καθώς και ο Ευάγγελος Παπαθανασίου για την ανιδιοτελή προσφορά του στους συλλόγους και στην κοινωνία της Νέας Μαδύτου. Ακόμα, οι συγγενείς του εκλιπόντος πρώην δημάρχου Εγνατίας Γιώργου Αθανασιάδη, παρέλαβαν τιμητική διάκριση για την πολυετή προσφορά του στην τοπική αυτοδιοίκηση.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, που πλαισίωσαν με χριστουγεννιάτικα τραγούδια, μαθητές και καθηγητές της Μουσικής Σχολής του Δήμου Βόλβης, βραβεύτηκε και ο πτυχιούχος της Σχολής Πολυχρονίδης Χαράλαμπος, ο οποίος αρίστευσε στις εξετάσεις πιάνου.

Ο δήμαρχος Βόλβης Διαμαντής Λιάμας, τόνισε στον χαιρετισμό του, ότι οι επιτυχόντες νέοι και νέες, είναι μια από τις πιο αισιόδοξες πτυχές του χρόνου που πέρασε, δικαιώνοντας την προσπάθεια τους, ενώ επαίνεσε και την συνδρομή των γονέων και των καθηγητών τους, στην επιτυχία τους.

Η πρόεδρος του ΟΠΑΠ Μαρία Δαγκλή, επισήμανε ότι η κοινωνική προσφορά και η αλληλεγγύη, στον πολιτισμό, τον αθλητισμό και το περιβάλλον, βραβεύονται από τον δήμο Βόλβης, ως παραδείγματα προς μίμηση για όλους τους πολίτες.




opapvolvis.gr

Τράπεζα Θεμάτων θα εφαρμοστεί από την επόμενη σχολική χρονιά στην Α', τη Β' και την Γ' Λυκείου στις προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις των μαθητών και αυτό θα είναι το πρώτο βήμα για το νέο εξεταστικό σύστημα του υπουργείου Παιδείας, που δεν θα εφαρμοστεί όμως στην τελική μορφή του πριν από την πάροδο διετίας.

 

Ποιες όμως είναι οι κατευθύνσεις του εξεταστικού συστήματος που μελετάει σήμερα το υπουργείο Παιδείας; Το μόνο που θεωρείται βέβαιο είναι ότι τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα για την εισαγωγή στα ΑΕΙ θα παραμείνουν τέσσερα ανά κατεύθυνση.

Οπως αναφέρουν οι πληροφορίες των ΝΕΩΝ, όμως, η Τράπεζα Θεμάτων αναμένεται να αξιοποιηθεί στο μέλλον και ως κριτήριο αξιολόγησης των εκπαιδευτικών! Ετσι, ένας εκπαιδευτικός που βάζει υψηλούς βαθμούς σε έναν μαθητή, ο οποίος στη συνέχεια θα αποτυγχάνει εξεταζόμενος γραπτώς από θέματα επιλογής της Τράπεζας, θα δίνει υπόνοιες μεροληψίας και αρνητικής αξιολόγησής του, κάτι που θα συνδέεται με επιπλέον προγράμματα επιμόρφωσής του.

Οπως αναφέρουν πηγές από το κτίριο του Αμαρουσίου, η αξιολόγηση δεν πρόκειται σε καμία περίπτωση να συνδεθεί με επιβαρυντικές ή τιμωρητικές για τον εκπαιδευτικό πολιτικές.

Νέο σύστημα

Πάντως, όσον αφορά το νέο σύστημα εισαγωγής στα ΑΕΙ, οι πληροφορίες αναφέρουν ότι επιστήμονες του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής θα εισηγηθούν σύντομα στην υπουργό Παιδείας Νίκη Κεραμέως να μπαίνουν στο μέλλον οι υποψήφιοι στα ΑΕΙ με βάση τον μέσο όρο της βαθμολογίας τους από τις 3 τάξεις του Λυκείου και ένα ισχυρό Απολυτήριο και χωρίς καμία περαιτέρω διαδικασία Πανελλαδικών Εξετάσεων. Σύστημα που θα εξασφαλίζει την αδιαβλητότητά του μέσω της επιλογής θεμάτων από την Τράπεζα που θα φτιαχτεί, αλλά και τη διόρθωση των γραπτών των μαθητών όπως γίνεται σήμερα στις Πανελλαδικές Εξετάσεις, δηλαδή από εκπαιδευτικούς διαφορετικού σχολείου από το δικό τους, με τυχαία επιλογή.

Με βάση αυτό το σύστημα ο γενικός μέσος όρος του νέου αυτού εθνικού Απολυτηρίου θα προκύπτει από τους βαθμούς των τριών τάξεων του Λυκείου με ειδικό συντελεστή ανά τάξη.

Σε αυτή την κατεύθυνση, μια ουσιαστική αλλαγή στο εξεταστικό σύστημα Γαβρόγλου, που θα εφαρμοστεί για πρώτη φορά το καλοκαίρι του 2020, θα έχει να κάνει με την αναστολή της νέας μεθόδου των απολυτήριων εξετάσεων στα Λύκεια που προέβλεπε «μίνι Πανελλαδικές» και περιφερειακού τύπου διαδικασίες με θέματα που θα επέλεγε ομάδα καθηγητών ανά περιοχή της χώρας. Η πρόβλεψη αυτή του νόμου δεν θα ισχύσει, καθώς εκτός των διαδικαστικών προβλημάτων που «υποσχόταν» είχε ρίξει πυκνές «σκιές» πάνω από την εξεταστική διαδικασία, δημιουργώντας υποψίες για μεροληπτικές συμπεριφορές ανά περιοχές της χώρας. Ετσι στο τέλος της φετινής σχολικής χρονιάς οι µαθητές τις Γ' Λυκείου θα εξεταστούν όπως και τα προηγούµενα χρόνια, ενδοσχολικά, από τους καθηγητές του σχολείου τους.

Στα πρότυπα του 2014

Κατά τα άλλα, αυτές τις ημέρες το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής εργάζεται πυρετωδώς για τη δημιουργία μιας νέας Τράπεζας Θεμάτων στα πρότυπα εκείνης που εφαρμόστηκε για πρώτη φορά στα σχολεία της χώρας πιλοτικά το 2014.

Για τον λόγο αυτόν, το ΕΙΠ αναμένεται να καλέσει σύντομα τους εκπαιδευτικούς να υποβάλουν θέματα διαβαθμισμένης δυσκολίας ανά τάξη σε ηλεκτρονική πλατφόρμα, τα οποία στη συνέχεια θα αξιολογηθούν από τους επιστήμονές του πριν συμπεριληφθούν στη νέα Τράπεζα.

Ο θεσμός το 2014 εφαρμόστηκε στην Α' Τάξη και Β' Τάξη του Γενικού και Επαγγελματικού Λυκείου. Στην πρώτη του πανελλαδική πιλοτική φάση επιλέχθηκε από την Τράπεζα το 50% των θεμάτων στις εξετάσεις των Λυκείων για όλα τα μαθήματα που εξετάστηκαν γραπτά. Τα θέματα ήταν κατηγοριοποιημένα ανά: α) τύπο Λυκείου, β) τάξη και γ) μάθημα. Σε κάθε τύπο Λυκείου και τάξη, επιλέγοντας ένα συγκεκριμένο μάθημα, εμφανίζονταν σε λίστα τα θέματα με την κωδική τους ονομασία και το αρχείο που τα συνόδευε.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούσαν να τα προβάλουν στην οθόνη ή/και να τα μεταφορτώσουν στον υπολογιστή τους.

Ο θεσμός εφαρμόστηκε μία μόνο φορά, αλλά ποτέ δεν αξιολογήθηκε ή επεκτάθηκε, καθώς στη συνέχεια καταργήθηκε από τις επόμενες κυβερνήσεις της χώρας.

Από την Παρασκευή, μπορούν οι υποψήφιοι για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, να αποκτήσουν τον προσωπικό τους κωδικό από το λύκειό τους, προκειμένου να μπορέσουν να μελετήσουν το φετινό μηχανογραφικό.

Αναλυτικότερα, οι υποψήφιοι που ενδιαφέρονται να υποβάλουν μηχανογραφικό μπορούν να απευθυνθούν στο λύκειό τους από αύριο και μετά, για να αποκτήσουν προσωπικό κωδικό ασφαλείας (password).

Με αυτόν τον προσωπικό κωδικό θα μπορούν να επισκέπτονται την ηλεκτρονική διεύθυνση http://exams.it.minedu.gov.gr, να μελετούν το μηχανογραφικό δελτίο και σε πρώτο στάδιο να κάνουν κάποιες προσωρινές προτιμήσεις (προσωρινή αποθήκευση).

Μετά την ανακοίνωση των βαθμών των ΓΕΛ ή των ΕΠΑΛ, και σε ημερομηνία που θα γνωστοποιηθεί, όλοι οι υποψήφιοι στην ίδια ηλεκτρονική διεύθυνση θα πρέπει να κλειδώσουν το τελικό τους μηχανογραφικό (επιλέγοντας «οριστικοποίηση») ως και την Δευτέρα 15-7-2019.

Μετά την οριστικοποίηση, το μηχανογραφικό καταχωρίζεται στη βάση του υπουργείου Παιδείας και καμία τροποποίηση από τους υποψηφίους δεν είναι πλέον δυνατή, χωρίς τη μεσολάβηση της σχολικής μονάδας.

Προτείνεται οι υποψήφιοι να εκτυπώσουν ή και να αποθηκεύσουν στον υπολογιστή τους το οριστικοποιημένο μηχανογραφικό (που θα έχει αποκτήσει αυτόματα και αριθμό πρωτοκόλλου), ώστε ανά πάσα στιγμή να μπορούν να δουν τις τελικές προτιμήσεις τους. Υπενθυμίζεται ότι η προθεσμία είναι αποκλειστική και μετά την παρέλευσή της κανένας υποψήφιος δεν θα μπορεί να οριστικοποιήσει το μηχανογραφικό δελτίο.

Μηχανογραφικό δελτίο μπορούν να υποβάλουν:

- όσοι συμμετείχαν στις πανελλαδικές εξετάσεις ΓΕΛ ή ΕΠΑΛ του 2019, και εφόσον κατέχουν ή αποκτούν απολυτήριο (οι υποψήφιοι ΓΕΛ) και απολυτήριο και πτυχίο (οι υποψήφιοι ΕΠΑΛ).

- όσοι απόφοιτοι συμμετείχαν στις πανελλαδικές εξετάσεις των ημερησίων ΓΕΛ και ΕΠΑΛ τα έτη 2017 ή 2018, διεκδικώντας φέτος το 10% των θέσεων εισακτέων, χωρίς νέα εξέταση. Όσοι απόφοιτοι είναι υποψήφιοι για το 10%, συμμετέχουν στη διαδικασία επιλογής με τα μόρια που είχαν επιτύχει στην τελευταία τους εξέταση.

Οι υποψήφιοι αυτοί δεν έχουν τη δυνατότητα ή δικαίωμα να εξεταστούν ξανά σε ειδικό μάθημα ή στα αγωνίσματα για τα ΤΕΦΑΑ, αλλά συνυπολογίζονται τα μόρια που είχαν επιτύχει στην τελευταία τους εξέταση. Για οποιαδήποτε πληροφορία, υποστήριξη, ακόμα και χρήση υπολογιστή που τυχόν δεν διαθέτουν, οι υποψήφιοι θα απευθύνονται στα Λύκειά τους.

Εφιστάται η προσοχή σε όλους τους υποψηφίους για την εμπρόθεσμη υποβολή και οριστικοποίηση του μηχανογραφικού δελτίου, γιατί αλλιώς θα αποκλειστούν από την εισαγωγή τους στην τριτοβάθμια εκπαίδευση για φέτος.

Υπενθυμίζεται ότι οι υποψήφιοι που παραπέμπονται στις επαναληπτικές πανελλαδικές εξετάσεις του Σεπτεμβρίου, καταθέτουν μηχανογραφικό με τις προτιμήσεις τους, μαζί με τους υποψηφίους (ΓΕΛ και ΕΠΑΛ) της τακτικής εξεταστικής περιόδου, δηλαδή την ίδια περίοδο 21 Ιουνίου με 15 Ιουλίου 2019.

Με την ευκαιρία υπενθυμίζεται ότι ως προθεσμία διεξαγωγής Υγειονομικής Εξέτασης και Πρακτικής Δοκιμασίας των υποψηφίων (αγωνίσματα) για εισαγωγή στα Τμήματα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού (ΤΕΦΑΑ) έχει οριστεί το διάστημα από την Τρίτη 18-6-2019 μέχρι και την Παρασκευή 28-6-2019.

Ιδιαίτερη προσοχή για τη συμπλήρωση του βιογραφικού πρέπει να δοθεί

  1. Περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη χρονιά οι υποψήφιοι δεν πρέπει να παρασυρθούν από τις περυσινές βάσεις των τμημάτων ή να συμπληρώσουν μηχανογραφικό με γνώμονα τις βάσεις των τμημάτων. Οι προτιμήσεις τους πρέπει να εκφράζουν τις πραγματικές τους επιθυμίες και όχι απλά μια βαθμολογική ιεράρχηση των τμημάτων.
  2. Την εφετινή χρονιά, σε σύνολο 459 τμημάτων, περιλαμβάνονται δεκάδες νέα τμήματα και προγράμματα σπουδών τα οποία αφορούν σχεδόν το 1/3 του μηχανογραφικού. Στα τμήματα αυτά θα διαμορφωθούν βάσεις για πρώτη φορά που κανείς δεν μπορεί να εκτιμήσει με ασφάλεια και οι οποίες μπορεί να επιφέρουν ευχάριστες ή δυσάρεστες εκπλήξεις. Τα τμήματα αυτά θα αποτελέσουν τον παράγοντα Χ για πολλούς ενδιαφερομένους.
  3. Στα νέα τμήματα, για όσους ενδιαφέρονται ή θα διεκδικήσουν μετεγγραφή, δεν έχουν ανακοινωθεί οι σχετικές αντιστοιχίες. Κατά συνέπεια, ή θα πρέπει να πιθανολογήσουν ή να καταφύγουν σε εξειδικευμένους συμβούλους σταδιοδρομίας προκειμένου να τους βοηθήσουν στην καλύτερη δυνατή συμπλήρωση του μηχανογραφικού.
  4. Η «πανεπιστημιοποίηση» ορισμένων τμημάτων ΤΕΙ αναμένεται να προσελκύσει μεγαλύτερο όγκο προτιμήσεων σε αρκετά από αυτά τα τμήματα, ασκώντας μια πίεση «προς τα πάνω» στη διαμόρφωση των βάσεών τους.
  5. Σε πολλά από τα νέα τμήματα πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη προσοχή από τους υποψηφίους σε βασικά στοιχεία, όπως η διάρκεια των σπουδών, το πρόγραμμα και η αποστολή τους, και όχι μόνο στο γεγονός ότι ανήκουν σε κάποιο ΑΕΙ. Ενδεικτικά, στο εφετινό μηχανογραφικό ένας υποψήφιος π.χ. του 2ου επιστημονικού πεδίου που ενδιαφέρεται για σχολές μηχανικών θα έχει να επιλέξει μεταξύ των παραδοσιακών πολυτεχνικών τμημάτων, νέων πανεπιστημιακών τμημάτων πενταετούς φοιτήσεως και πανεπιστημιακών τμημάτων μηχανικών τετραετούς φοιτήσεως.

Ξεκινούν αύριο Σάββατο (8/6) και ολοκληρωνονται στις 28 Ιουνίου οι αιτήσεις για τους παιδικούς σταθμούς σύμφωνα με την πρόσκληση της ΕΕΤΑΑ. 

Δείτε τις προϋποθέσεις και τα εισοδηματικά κριτήρια. 

Ωφελούμενοι 

• Μητέρες βρεφών, νηπίων και παιδιών 
• Μητέρες νηπίων, παιδιών, εφήβων και ατόμων με Αναπηρία 
• Άτομα (γυναίκες και άντρες) στα οποία έχει παραχωρηθεί με δικαστική απόφαση η επιμέλεια των παιδιών 
• Άτομα που βρίσκονται σε χηρεία, 
που επιθυμούν να εγγράψουν τα τέκνα τους σε Δομές παροχής φροντίδας και φιλοξενίας βρεφών, νηπίων, παιδιών και ατόμων με αναπηρία, ώστε να διασφαλιστεί η ισότιμη πρόσβασή τους στην εργασία, μέσω της παροχής ποιοτικών υπηρεσιών, καθώς και η ισότιμη πρόσβαση των ευπαθών ομάδων σε ποιοτικές κοινωνικές υπηρεσίες. 

Προϋποθέσεις

Οι ενδιαφερόμενες/νοι, που θα ενταχθούν στην εν λόγω δράση, θα πρέπει να πληρούν τις παρακάτω προϋποθέσεις: 
α) να εργάζονται στην Ελλάδα ως μισθωτές/οί ή να είναι αυτοαπασχολούμενες/οι ή β) να είναι άνεργες/οι. 

Έχουν δικαίωμα υποβολής αίτησης στην παρούσα Πρόσκληση, και εξαιρούνται των προϋποθέσεων α) που έχουν προ-νήπια, παιδιά, εφήβους και άτομα με αναπηρία, ανεξαρτήτως του ύψους του οικογενειακού εισοδήματος, της κατάστασης απασχόλησης ή εργασιακής σχέσης και οικογενειακής κατάστασης, μόνο για την κατηγορία θέσης Β3 (Προ-νήπια με αναπηρία από 2,5 ετών έως 6,5 ετών των Βρεφονηπιακών Σταθμών Ολοκληρωμένης Φροντίδας) και για την κατηγορία θέσης Δ1 (Παιδιά με αναπηρία ή/και έφηβοι ή/και άτομα με νοητική αναπηρία ή/και κινητική αναπηρία - ΚΔΑΠ-ΜΕΑ). 
β) οι αιτούσες/ντες ΑμΕΑ (με ποσοστό αναπηρίας άνω του 67%), ανεξαρτήτως του ύψους του οικογενειακού εισοδήματος, που είναι εργαζόμενες ως μισθωτές πλήρους απασχόλησης αορίστου χρόνου, ή αυτοαπασχολούμενες, ή εργαζόμενες με σύμβαση εργασίας μερικής απασχόλησης ή ορισμένου χρόνου είτε οι εργαζόμενες με εργόσημο ή με άλλες μορφές ευέλικτης απασχόλησης, που αιτούνται για Βρεφικούς, βρεφονηπιακούς ή και Παιδικούς σταθμούς (Κατ. Α.1. ή Α.2.) και για τις δομές ΚΔΑΠ.

Κριτήρια

 

Οι ωφελούμενες/νοι της δράσης θα πρέπει να πληρούν τις παρακάτω προϋποθέσεις:

α) Να έχουν την ελληνική υπηκοότητα ή την υπηκοότητα κράτους-μέλους της Ε.Ε. ή είναι Ομογενείς ή είναι αλλοδαπές/αλλοδαποί από τρίτες χώρες και διαμένουν νόμιμα στην Ελλάδα.

β) Να είναι εργαζόμενοι/νες (μισθωτοί/ές, αυτοαπασχολούμενοι/ες) ή να είναι άνεργοι/ες

γ) Να επιθυμούν να εγγράψουν τα τέκνα τους στις παρακάτω κατηγορίες Δομών: 
• Βρεφικούς, Βρεφονηπιακούς και Παιδικούς Σταθμούς, για βρέφη από 2 μηνών ή από 8 μηνών ή από 18 μηνών έως 2,5 ετών (30 μηνών) συμπληρωμένων κατά το μήνα εγγραφής (1-30/9/2019), και προ-νήπια από 2,5 ετών, συμπληρωμένων κατά το μήνα εγγραφής (1-30/9/2019) μέχρι την ηλικία εγγραφής τους στην υποχρεωτική εκπαίδευση (νηπιαγωγείο). 
• Βρεφονηπιακούς Σταθμούς Ολοκληρωμένης Φροντίδας, για βρέφη από 8 μηνών έως 2,5 ετών (30 μηνών) συμπληρωμένων κατά το μήνα εγγραφής (1-30/9/2019) για προ-νήπια από 2,5 ετών, συμπληρωμένων κατά το μήνα εγγραφής (1-30/9/2019) μέχρι την ηλικία εγγραφής τους στην υποχρεωτική εκπαίδευση (νηπιαγωγείο) και προ-νήπια με αναπηρία από 2,5 ετών έως 6,5 ετών. 
• Κέντρα Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών (Κ.Δ.Α.Π.), για παιδιά από 5 έως 12 ετών. 
• Κέντρα Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών Με Αναπηρίες (Κ.Δ.Α.Π.-ΜΕ.Α.), για παιδιά με αναπηρία ή/και εφήβους ή/και άτομα με νοητική αναπηρία ή/και κινητική αναπηρία.

δ) Να έχουν συνολικό οικογενειακό εισόδημα, το οποίο δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να υπερβαίνει το ποσό των 36.000€ και συγκεκριμένα: 
› τις 27.000€ για μητέρες που έχουν έως δύο (2) παιδιά, 
› τις 30.000€ για μητέρες που έχουν τρία (3) παιδιά, 
› τις 33.000€ για μητέρες που έχουν τέσσερα (4) παιδιά, και 
› τις 36.000€ για μητέρες που έχουν από πέντε (5) παιδιά και άνω. 
Το συνολικό (οικογενειακό) εισόδημα, που θα λαμβάνεται υπόψη για την ένταξη του ωφελούμενου στην παρούσα, θα προκύπτει από την Πράξη Διοικητικού Προσδιορισμού Φόρου (εκκαθαριστικό σημείωμα) του Υπουργείου Οικονομικών του φορολογικού έτους 2018 (εισοδήματα που αποκτήθηκαν από 1/1/2018 - 31/12/2018). 
Στο συνολικό (οικογενειακό) εισόδημα συμπεριλαμβάνονται και συνυπολογίζονται τα εισοδήματα και των δύο συζύγων/μερών, καθώς και των εξυπηρετούμενων ατόμων, εφόσον υποβάλλουν ξεχωριστή φορολογική δήλωση.

Υποβολή «Αίτησης Συμμετοχής - Δήλωσης»

Κάθε ενδιαφερόμενη/ος για να συμμετάσχει στην παρούσα Δράση, πρέπει: 
1. Να αναζητήσει το έντυπο της «Αίτησης Συμμετοχής - Δήλωσης» στην ιστοσελίδα της Ε.Ε.Τ.Α.Α. (www.eetaa.gr, paidikoi.eetaa.gr).

2. Να συμπληρώσει και να υποβάλει την Αίτηση Συμμετοχής – Δήλωση ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ, σύμφωνα με τις οδηγίες, που θα αναρτηθούν στην ιστοσελίδα της Ε.Ε.Τ.Α.Α. (www.eetaa.gr, paidikoi.eetaa.gr).

3. Να αποστείλει τα απαιτούμενα δικαιολογητικά συμμετοχής μαζί με την εκτύπωση της «Αίτησης συμμετοχής – Δήλωσης», όπως αυτή έχει υποβληθεί ηλεκτρονικά, ΜΟΝΟ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΑ Ή ΜΕ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΑΣ (courier), σε έναν σφραγισμένο φάκελο στον οποίο εξωτερικά θα πρέπει υποχρεωτικά να αναγράφεται ένδειξη «ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΔΡΑΣΗΣ ΕΝΑΡΜΟΝΙΣΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΖΩΗΣ» ΕΤΟΥΣ 2019-2020.

5.2. Προθεσμίες υποβολής «Αίτησης Συμμετοχής - Δήλωσης» 
α. Το έντυπο της «Αίτησης Συμμετοχής – Δήλωση» των ενδιαφερομένων, θα είναι διαθέσιμο ΣΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΜΟΡΦΗ στην ιστοσελίδα της Ε.Ε.Τ.Α.Α από τις 8/6/2019. 
β. Αιτήσεις συμμετοχής υποβάλλονται ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ κατά το χρονικό διάστημα από 8/6/2019 έως 28/6/2019 στην Διεύθυνση (www.eetaa.gr, paidikoi.eetaa.gr). 
Αιτήσεις μετά την παραπάνω ημερομηνία, δηλαδή, την 28/6/2019 και ώρα 24.00 δεν θα μπορούν να υποβληθούν ηλεκτρονικά. 
γ. Καταληκτική ημερομηνία για την ηλεκτρονική υποβολή των Αιτήσεων, ορίζεται η 28/6/2019 και ώρα 24:00, βάσει του αποδεικτικού του Ηλεκτρονικού Πρωτοκόλλου, που δίνεται αυτόματα. 
δ. Καταληκτική ημερομηνία για την αποστολή όλων των απαιτούμενων δικαιολογητικών – Φακέλου ορίζεται η 28/6/2019 και ώρα 24:00, βάσει απόδειξης ταχυδρομείου ή εταιρείας ταχυμεταφοράς (courier). 
ε. Αιτήσεις συνοδευόμενες από τα δικαιολογητικά, που θα αποσταλούν μετά την παραπάνω ημερομηνία 28/6/2019 και ώρα 24.00 θα απορρίπτονται ως εκπρόθεσμες και δεν θα αξιολογούνται. 
στ. Φάκελοι με δικαιολογητικά, που θα κατατεθούν μετά την ημερομηνία και ώρα υποβολής, που ορίζεται ανωτέρω, δεν θα ληφθούν υπόψη.

Είναι μόλις οκτώ ετών και υπολογίζει μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα, με το μυαλό του, σύνθετες μαθηματικές πράξεις.

Ο Τάσος Γεραντίδης, μαθητής της τρίτης δημοτικού από την Πέλλα, είναι «εξαιρετικά ευφυής», με γενικό δείκτη νοημοσύνης ΙQ στο 140 και έχει καταφέρει να εντυπωσιάσει ακόμα και τους ειδικούς με τις ικανότητες του στους τρεις τομείς, του ρέοντος συλλογισμού, της οπτικοχωρικής αντίληψης και της ταχύτητας επεξεργασίας.

Ο πατέρας του Ανδρέας Γεραντίδης, μιλώντας στο Αθηναϊκό και Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων είπε ότι, «ο Τάσος από το νηπιαγωγείο ασχολείται πολύ με τα μαθηματικά και στο δημοτικό, (φέτος είναι στην τρίτη τάξη) μας ενημέρωσαν οι εκπαιδευτικοί του, ότι είναι πολύ πάρα καλός στα μαθηματικά και μάλιστα μάς ρώτησαν εάν κάνουμε κάτι εμείς».

Διευκρίνισε δε, πως «δεν έχουμε υψηλό επίπεδο μόρφωσης, τεχνικές σχολές τελειώσαμε, εμείς είμαστε αγρότες.

Όλο αυτή κλίση που έχει στα μαθηματικά είναι έμφυτη, βγαίνει από μέσα του. Όλα τα έκανε μόνος του, δεν γνώριζε ακόμα την προπαίδεια και έκανε μεγάλους υπολογισμούς με το μυαλό του. Έχει ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, όπως το ότι δεν κοιμάται πολύ. Όλη την ημέρα ασχολείται με τα μαθηματικά κοιμάται πάρα πολύ αργά, διότι δεν μπορεί να ησυχάσει ο εγκέφαλος του όπως μας είπαν. Εμείς πάντως είμαστε κοντά του και θα κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε για να εξελιχθεί με τον καλύτερο τρόπο».

Οι γονείς του, ύστερα από την παρότρυνση των εκπαιδευτικών του, επισκέφθηκαν την κλινική και δικαστική ψυχολόγο– νευροψυχολόγο, Δρ. Αναστασία Χριστοδούλου, προκειμένου να υποβληθεί σε τεστ αξιολόγησης ευφυίας IQ. Αν και ήταν μικρός καθώς το συγκεκριμένο τεστ το κάνουν παιδιά από 9 ετών, «ο Τάσος εντυπωσίασε με τις επιδόσεις του και εμάς και την Δρ. Αναστασία Χριστοδούλου.
Στα μαθηματικά o Τάσος έχει IQ 148.5 με ανώτερο όριο το 150 και να φανταστείτε ότι ακόμα δεν έχει διδαχθεί μαθηματικά.
Όλα τα κάνει με το μυαλό του, δεν γράφει σε χαρτί και μας λέει συνεχώς ότι θέλει να γίνει μαθηματικός και να συμμετέχει σε διαγωνισμούς του αρέσει να βγαίνει πρώτος», ανέφερε ο κ. Γεραντίδης.

Ο Τάσος είναι στο “τοπ” της ηλικιακής του ομάδας «Το μέγιστο όριο σε IQ είναι το 160 και ο Τάσος έχει φτάσει στο 140» δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η Δρ. Αναστασία Χριστοδούλου και πρόσθεσε ότι «λαμβάνοντας υπόψη την ηλικία του, αντιλαμβανόμαστε ότι είναι σε πολύ υψηλό επίπεδο.
Συγκεκριμένα στην ηλικιακή του ομάδα ο Τάσος είναι στο “τοπ” και αυτό διότι είναι μαθητής τρίτης δημοτικού και ακόμα δεν έχει ασχοληθεί με τις πιο σύνθετες μαθηματικές πράξεις, για αυτό και θεωρώ ότι ο δείκτης του θα ανέβει».
«Είναι πολύ καλός και γρήγορος στο να διαχειρίζεται το κομμάτι του συλλογισμού του, είναι πολύ ευφυής είναι πάρα πολύ γρήγορος στο να διαχειρίζεται και να επεξεργάζεται τις πληροφορίες.
Έχει υψηλό δείκτη του ρέοντος συλλογισμού, δηλαδή τον τρόπο που λύνει τα προβλήματα και τις μαθηματικές πράξεις και για αυτό μπορεί ακόμα και τα δευτερόλεπτα σε έναν ολόκληρο χρόνο να τα υπολογίσει και να δώσει πολύ γρήγορα την απάντηση με ακρίβεια. Τέλος είναι πολύ καλός και στο δείκτη οπτικοχωρικής αντίληψης, πως δηλαδή αντιλαμβάνεται τον χώρο και τις διαστάσεις» υπογραμμίζει η Κλινική και Δικαστική Ψυχολόγος.
«Σύμφωνα με το τεστ Wechsler Intelligence Scale for Children (WISC-V), στο οποίο υποβλήθηκε ο Τάσος, είναι ένα πολύ χαρισματικό παιδί και συνήθως τα χαρισματικά παιδιά σαν και αυτόν είναι περίπου το 1% του παγκόσμιου πληθυσμού», εξηγεί η Δρ. Αναστασία Χριστοδούλου και επισημαίνει πως «μπορεί να ασχοληθεί με τις θετικές επιστήμες, άλλωστε τα μαθηματικά τον εξιτάρουν. Μπορεί να γίνει ένας επιστήμονας που θα μπορέσει να διαχειριστεί υψηλά νοήματα και πιο δύσκολες έννοιες, από τον μέσο άνθρωπο που είναι απλά πολύ καλός στα μαθηματικά. Κυρίως αυτοί οι άνθρωποι απορροφώνται από πανεπιστημιακά ιδρύματα πολύ υψηλού επίπεδου».

Από τη στιγμή όμως που αποδείχθηκε η χαρισματικότητα του Τάσου ξεκίνησε και ο προβληματισμός για την οικογένεια του.

«Στη χώρα μας, δυστυχώς δεν υπάρχει ανάλογη εκπαίδευση» υποστηρίζει ο πατέρας του και προσθέτει πως ήδη «στην τάξη του ο Τάσος λίγο βαριέται, καθώς κάνουν πράγματα που ήδη τα ξέρει.
Δεν υπάρχουν υποδομές και ειδικές τάξεις για παιδιά σαν και αυτόν που είναι λίγο προχωρημένα». «Το σημαντικότερο πρόβλημα στη χώρα μας είναι ότι έχουν χαθεί πολλά χαρισματικά παιδιά», αναφέρει η Δρ. Αναστασία Χριστοδούλου και συνεχίζει λέγοντας πως «μόλις τρία χρόνια έχει, που χρησιμοποιείται το συγκεκριμένο τεστ στη χώρα μας.
Οι κλίμακες αυτές που περικλείουν 16 υποδοκιμασίες, υπάρχουν εδώ και πολλά χρόνια σε άλλες χώρες και δυστυχώς μόλις πρόσφατα κυκλοφόρησαν επίσημα στην Ελλάδα».

Έτσι μετά από πολλή σκέψη και έρευνα που έκαναν, όπως αναφέρει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο Ανδρέας Γεραντίδης, «καταλήξαμε ότι πρέπει να πάμε στο εξωτερικό.
Μας δέχθηκαν ήδη σε σχολείο της Γερμανίας, όπου ο Τάσος θα είναι σε ειδική τάξη μαζί με άλλα τρία παιδιά θα ακολουθούν πρόγραμμα για προχωρημένους μαθητές.
Υπάρχουν ειδικοί εκπαιδευτικοί και μας είπαν ότι μπορεί φέτος να ξεκινήσει την τρίτη Δημοτικού και να τελειώσει την πέμπτη ή της έκτη Δημοτικού στο τέλος της σχολικής χρονιάς.
Εμείς ήδη βρήκαμε δουλειές, η σύζυγος μου είναι ήδη εκεί και εγώ με τα παιδιά θα φύγω στις αρχές του έτους, μετά τις γιορτές των Χριστουγέννων.
Θέλουμε να κάνουμε ότι καλύτερο για τα παιδιά μας καθώς και η κόρη μας που είναι 11 ετών, είναι πάρα πολύ καλή με κλίση όμως στα θεωρητικά μαθήματα». Αναγνωρίζοντας την χαρισματικότητα του οκτάχρονου, πρόσφατα, ο αντιπεριφερειάρχης Πέλλας, Ιορδάνης Τζαμτζής, βράβευσε τον μικρό «Αϊνστάιν» και του έδωσε έναν φορητό υπολογιστή και ένα βιβλίο για τον νομό Πέλλας θέλοντας να τον τιμήσει για τις εξαιρετικές επιδόσεις του κυρίως στα μαθηματικά.

Αυτά είναι τα θέματα Αλγεβρας ΕΠΑΛ που έπεσαν στις εξετάσεις. Όλες οι λύσεις και οι απαντήσεις στα θέματα Άλγεβρας Πανελληνίων 2019

Πανελλήνιες 2019: Στα θέματα μαθηματικών ΕΠΑΛ διαγωνίζονται αυτή την στιγμή οι χιλιάδες υποψήφιοι απόφοιτοι των επαγγελματικών Λυκείων. Τα θέματα έγιναν γνωστά στις 10:00 πμ από το υπουργείο Παιδείας, 

Θα είναι το δεύτερο κατά σειρά μάθημα στο οποίο θα εξεταστούν στο πλαίσιο των Πανελληνίων Εξετάσεων 2019

Δείτε εδώ τα θέματα Μαθηματικών ΕΠΑΛ

Οι απαντήσεις για τα θέματα Μαθηματικών ΕΠΑΛ

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ 2019 ΕΠΑΛ

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ 2019 ΕΠΑΛ

 

Θέμα έκθεσης 2019: Στην μάχη των Πανελληνίων εξετάσεων χιλιάδες υποψήφιοι των ΕΠΑΛ με το θέμα έκθεσης 2019

Το θέμα έκθεσης 2019 που διαγωνίστηκαν οι χιλιάδες υποψήφιοι απόφοιτοι ΕΠΑΛ στις Πανελλήνιες 2019 έγινε γνωστό στις 10:00 πμ από το υπουργείο Παιδείας

Δείτε εδώ τις απαντήσεις.

Οι υποψήφιοι στις πανελλήνιες 2019 πρέπει να προσέρχονται στις αίθουσες εξέτασης μέχρι τις 08.00 π.μ. για τα μαθήματα με ώρα εξέτασης 08.30 π.μ., μέχρι τις 15:00 μ.μ. για το μάθημα με ώρα εξέτασης 15.30 μ.μ. και μέχρι τις 09:30 π.μ. για το μάθημα με ώρα εξέτασης 10:00 π.μ.

Οι εξεταζόμενοι των Πανελλαδικών εξετάσεων πρέπει να έχουν μαζί τους:

Το δελτίο του εξεταζόμενου

Την αστυνομική του ταυτότητα ή διαβατήριο

Δυο στυλό διαρκείας (μπλε ή μαύρο), μολύβι, γομολάστιχα, γεωμετρικά όργανα, μολύβι, γομολάστιχα

Όποιος επιθυμεί μπορεί να έχει μαζί του ένα μπουκαλάκι νερό ή αναψυκτικό

Στα εξεταστικά κέντρα θα υπάρχουν ειδικά μηχανήματα-«κόφτες» για τα κινητά. Αν εντοπιστεί μαθητής με κινητό τηλέφωνο, ακόμη και απενεργοποιημένο, το πιθανότερο είναι να μηδενιστεί το γραπτό του

Δεν επιτρέπεται η χρήση υπολογιστικών μηχανών και διορθωτικού (blanco)

Οι οκτώ οδηγίες του υπουργείου Παιδείας για τις Πανελλήνιες 2019

Στη σχετική εγκύκλιο του υπουργείου Παιδείας αναγράφονται οι εξής οδηγίες για τη διενέργεια των Πανελληνίων 2019:

-Οι επιτηρητές απαγορεύεται να παρέχουν οποιαδήποτε διευκρίνιση, πληροφορία ή επεξήγηση στους εξεταζόμενους εκτός των οδηγιών, διευκρινίσεων ή πληροφοριών που διαβιβάζονται σε αυτούς από την Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων δια των Λυκειακών Επιτροπών, τις οποίες διανέμουν ή ανακοινώνουν στους εξεταζόμενους, χωρίς να προβαίνουν σε δικές τους διευκρινίσεις.

-Οι επιτηρητές απαγορεύεται να φέρουν μαζί τους κινητό τηλέφωνο.

-Οφείλουν να συμπεριφέρονται κατά τρόπο που να μη δημιουργεί πρόβλημα στους εξεταζόμενους αλλά και να ελέγχουν κατά τον αυστηρότερο τρόπο την πιθανότητα αντιγραφής ή συνεργασίας.

-Εφιστάται ιδιαίτερα η προσοχή των επιτηρητών ώστε κατά την είσοδο των εξεταζομένων να τους ενημερώνουν ότι δεν πρέπει να παίρνουν μαζί τους σημειώσεις ή κινητά τηλέφωνα ή άλλα αντικείμενα που δεν επιτρέπονται και τα οποία πρέπει να παραμένουν εκτός αίθουσας και να μην επιτρέπουν την είσοδο σε όποιον δεν συμμορφώνεται με τις οδηγίες αυτές.

-Μετά την παραλαβή και του τελευταίου γραπτού, ελέγχουν και παραδίδουν αμέσως τα γραπτά στη Λυκειακή Επιτροπή, προκειμένου αυτή να τα προωθήσει στο Βαθμολογικό Κέντρο.

-Κατά τη διάρκεια της εξέτασης δεν επιτρέπεται στους εξεταζόμενους να βγουν από την αίθουσα εκτός από εξαιρετικές περιπτώσεις. Στην περίπτωση αυτή καλείται ο εφεδρικός/αναπληρωματικός επιτηρητής, ο οποίος συνοδεύει τον εξεταζόμενο έξω από την αίθουσα, ελέγχοντας τους χώρους που αυτός επισκέπτεται για την αποφυγή περίπτωσης δολίευσης των εξετάσεων. Σε καμιά περίπτωση δεν επιτρέπεται ο συνοδός να είναι καθηγητής του ίδιου Λυκείου που μετέχει με οποιαδήποτε ιδιότητα στη Λυκειακή Επιτροπή.

-Οι επιτηρητές μαζί με τη ΛΕΕ είναι υπεύθυνοι για τον διαχωρισμό των υποψηφίων και για τη σωστή διανομή των θεμάτων, ώστε κάθε υποψήφιος να πάρει τα θέματα που αντιστοιχούν στην περίπτωσή του (Ημερήσια- Εσπερινά).

-Εφιστάται ιδιαίτερα η προσοχή στους επιτηρητές για την επίδειξη αισθήματος ευθύνης πέραν του συνηθισμένου λαμβάνοντας υπόψη την ανάγκη διαφύλαξης του κύρους, της αξιοπιστίας και του αδιάβλητου της διεξαγωγής των εξετάσεων.

Πανελλήνιες 2019 το πρόγραμμα

Το πρόγραμμα για τις Πανελλήνιες 2019 ΓΕΛ και ΕΠΑΛ

Πρόγραμμα για τα ΓΕΛ

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 7-6-2019 – ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

ΔΕΥΤΕΡΑ 10-6-2019 – ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ – ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Ο.Π. ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ Ο.Π. ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ + Ο.Π. ΣΠΟΥΔΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ &ΠΛΗΡ/ΚΗΣ

ΤΕΤΑΡΤΗ 12-6-2019 – ΙΣΤΟΡΙΑ – ΦΥΣΙΚΗ – ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Ο.Π. ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ Ο.Π. ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ Ο.Π. ΣΠΟΥΔΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΠΛΗΡ/ΚΗΣ

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 14-6-2019 – ΛΑΤΙΝΙΚΑ – ΧΗΜΕΙΑ – ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ Ο.Π. ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ Ο.Π. ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ Ο.Π. ΣΠΟΥΔΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΠΛΗΡ/ΚΗΣΤΡΙΤΗ 18-6-2019 – ΒΙΟΛΟΓΙΑ – ΒΙΟΛΟΓΙΑ Ο.Π. ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

Το πρόγραμμα εξετάσεων των ημερήσιων και εσπερινών ΕΠΑΛ

ΠΕΜΠΤΗ 6-6-2019 – ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ

ΣΑΒΒΑΤΟ 8-6-2019 – ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (Άλγεβρα)

ΤΡΙΤΗ 11-6-2019 – ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ (ΑΟΔ) – ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΗΧΑΝΩΝ – ΝΑΥΣΙΠΛΟΪΑ ΙΙ – ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΓΕΩΡΓΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ – ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ

ΠΕΜΠΤΗ 13-6-2019 – ΑΝΑΤΟΜΙΑ-ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ II / ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΝΑΤΟΜΙΑΣ-ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑΣ ΙΙ (ν.4473) – ΗΛΕΚΤΡΟΤΕΧΝΙΑ 2 / ΗΛΕΚΤΡΟΤΕΧΝΙΑ (ν.4473) – ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΤΕΧΝΗΣ / ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΤΕΧΝΩΝ-ΕΡΓΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ (ν.4473) – ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ

ΣΑΒΒΑΤΟ 15-6-2019 – ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ (Α.Ο.Θ.) – ΔΙΚΤΥΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ / ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΔΙΚΤΥΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ (ν.4473) – ΝΑΥΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ-ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΣΤΗ ΝΑΥΤΙΛΙΑ-ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ – ΑΡΧΕΣ ΒΙΟΛΟΓΙΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΑΣ – ΜΗΧΑΝΕΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΚΑΥΣΗΣ (ΜΕΚ)/ ΜΗΧΑΝΕΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΚΑΥΣΗΣ ΙΙ (ΜΕΚ II) (ν.4473)

ΤΕΤΑΡΤΗ 19-6-2019 – ΝΑΥΤΙΚΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ/ΜΗΧΑΝΕΣ ΠΛΟΙΟΥ ΙI (ν.4473) – ΥΓΙΕΙΝΗ – ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΕΝΤΡΙΚΩΝ ΘΕΡΜΑΝΣΕΩΝ – ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ – ΨΗΦΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ

ΠΕΜΠΤΗ 20-6-2019 – ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΥΛΙΚΩΝ – ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΗ – ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΨΥΞΗΣ-ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΥ – ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ / ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ II (ν.4473)

Ως ώρα έναρξης εξέτασης ορίζεται η 08:30 π.μ.

Οι υποψήφιοι πρέπει να προσέρχονται στις αίθουσες εξέτασης μέχρι τις 08.00 π.μ.

Η διάρκεια εξέτασης κάθε μαθήματος είναι τρεις ώρες,

εκτός από το μάθημα ειδικότητας: Αρχιτεκτονικό Σχέδιο, για το οποίο η διάρκεια εξέτασης είναι τέσσερις ώρες.

Περισσότερα Άρθρα...

Τελευταίες ειδήσεις