Το ενδεχόμενο τερματισμού της θερινής ώρας προτείνει το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, φέροντας ως επιχείρημα τα οφέλη για την ανθρώπινη υγεία.

Το Ευρωκοινοβούλιο κάλεσε τους ρυθμιστικούς φορείς της Ε.Ε. να επανεκτιμήσουν τα πλεονεκτήματα της παλιάς πρακτικής αξιοποίησης του φυσικού φωτός της ημέρας, η οποία εφαρμόστηκε για μια δεκαετία, όταν όλοι βάζαμε τα ρολόγια μπροστά κατά 60 λεπτά μεταξύ τέλους Μαρτίου και τέλους Οκτωβρίου.

Εξαιρετικά πιθανό να καταργηθεί η θερινή ώρα, μετά από 42 χρόνια, μετά από ψήφισμα που υιοθέτησε την Πέμπτη το Ευρωκοινοβούλιο. Η συζήτηση για τη χρησιμότητα της θερινής ώρας στην Ευρώπη έχει ανοίξει εδώ και καιρό, με τις φωνές για τις αρνητικές συνέπειες στην αλλαγή της ώρας να πληθαίνουν.

Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο συνεδρίασε την Πέμπτη με αυτό το θέμα και υιοθέτησε ψήφισμα υπέρ της κατάργησης της θερινής ώρας. «Αν, λοιπόν, αποφασίσουμε ποτέ να καταργήσουμε την αλλαγή της ώρας, αυτό πρέπει να γίνει μέσω της Ευρωπαϊκής Ένωσης με συντονισμένο και ενιαίο τρόπο», δήλωσε η επίτροπος Μεταφορών Βιολέτα Μπουλτς, η οποία παρέστη στην Ολομέλεια του ΕΚ στο Στρασβούργο.

Η Γαλλίδα ευρωβουλευτής των Πρασίνων Καρίμα Ντελί, η οποία είναι πρόεδρος της επιτροπής Μεταφορών του ΕΚ, επεσήμανε ότι «η έλλειψη ύπνου που επιφέρει η αλλαγή της ώρας προκαλεί προβλήματα στην οδική ασφάλεια. Είναι η αιτία για μεγάλο αριθμό ατυχημάτων για τους πιο ευάλωτους και εννοώ τους πεζούς και τους ποδηλάτες».

Το ψήφισμα, το οποίο υιοθετήθηκε με 384 ψήφους υπέρ, 153 κατά και 12 αποχές, επιτρέπει στην Κομισιόν να αξιολογήσει και, αν το κρίνει απαραίτητο, να τροποποιήσει την οδηγία 84/2000 περί θερινής ώρας.

Την ταχύτερη μεγέθυνση διεθνώς καταγράφει το 2017 ο ήδη μεγαλύτερος στόλος στην υδρόγειο δεξαμενοπλοίων, ο ελληνικός. Όπως προκύπτει από τα μέχρι στιγμής για φέτος στοιχεία αγοραπωλησιών μεταχειρισμένων αλλά και παράδοσης νεότευκτων πλοίων μεταφοράς υγρού φορτίου, ο ελληνόκτητος στόλος αναπτύσσεται με τους ταχύτερους ρυθμούς της τελευταίας εξαετίας. Ενισχύεται έτσι η ελληνική κυριαρχία στην παγκόσμια ναυτιλία με τουλάχιστον το ένα στα τέσσερα δεξαμενόπλοια που βρίσκονται εν υπηρεσία να είναι ελληνόκτητο (σε όρους χωρητικότητας). Πρόκειται ασφαλώς για τον μόνον κλάδο στον οποίο η Ελλάδα πρωταγωνιστεί διεθνώς και μάλιστα με διαφορά.

Παράλληλα ο ελληνικός στόλος των τάνκερ εκσυγχρονίζεται και οι μέσοι όροι ηλικίας του βελτιώνονται σημαντικά κάτω από τον παγκόσμιο μέσο όρο. Η εκτιμώμενη αξία του ελληνικών συμφερόντων στόλου που απαρτίζεται συνολικά από 1.513 δεξαμενόπλοια ( 1.389 ενεργά και 124 υπό ναυπήγηση) ανέρχεται σύμφωνα με τους υπολογισμούς της VesselsValue στα 35,3 δισεκατομμύρια δολάρια.

Σύμφωνα με τα δεδομένα που επεξεργάστηκε για την «Κ» η VesselsValue, ναυτιλιακός αποτιμητής που συμμετείχε και στο τελευταίο Asset Quality Review των ευρωπαϊκών τραπεζών , ο ελληνόκτητος στόλος δεξαμενοπλοίων έχει ήδη ενισχυθεί φέτος με 70 νεότευκτα και 62 μεταχειρισμένα πλοία ενώ αναμένεται να παραδοθούν εντός του 2017 άλλα 19. Εάν αφαιρεθούν τα 23 που πουλήθηκαν και άλλα 20 που δόθηκαν προς διάλυση, εκτιμάται πως η καθαρή αύξηση σε αριθμό πλοίων θα είναι φέτος της τάξης των 108 πλοίων. Και αυτά εάν δεν υπάρξουν άλλες αγορές μεταχειρισμένων αλλά και πωλήσεις. Αυτός είναι ο μεγαλύτερος αριθμός καθαρής αύξησης του στόλου από το 2011 και μάλιστα με διαφορά από το δεύτερο καλύτερο έτος, το 2013, οπότε και αυξήθηκε κατά 86 τάνκερ. Θα πρέπει βέβαια να σημειωθεί πως οι παραλαβές νεότευκτων αποκτούν τον καρπό επενδυτικών αποφάσεων που έχουν συνήθως ληφθεί προ δυο περίπου ετών. Ακόμα και έτσι πάντως τα στατιστικά αυτά δεδομένα αντικατοπτρίζουν ένα κύμα επενδύσεων που βασίζεται στην πεποίθηση πως οι αξίες των πλοίων έχουν περιέλθει σε ιδιαίτερα ελκυστικά επίπεδα και η ναυλαγορά θα συνεχίσει την ανάκαμψη της, αναφέρουν οι ειδικοί.

Ο ελληνόκτητος στόλος  εν γένει, φορτηγά και δεξαμενόπλοια, στις αρχές του 2017 παρέμενε  κυρίαρχος σε διεθνές επίπεδο. Απαρτιζόταν σύμφωνα με τις βάσεις δεδομένων της IHS Maritime & Trade/World Shipping Encyclopaedia, τον Ιανουάριο από 4.585 πλοία (πλοία άνω των 1.000 gt), χωρητικότητας 342,75 εκατομμυρίων τόνων deadweight, αντιπροσωπεύοντας το 19,19% του παγκόσμιου στόλου σε deadweight και το 48,29% του στόλου της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ειδικότερα, ο ελληνόκτητος στόλος έλεγχε το 27,76% του παγκόσμιου στόλου δεξαμενοπλοίων σε όρους χωρητικότητας , το 21,53% του παγκόσμιου στόλου φορτηγών πλοίων ξηρών χύδην φορτίων και το 15,94% του παγκόσμιου στόλου πλοίων μεταφοράς χημικών και παράγωγων προϊόντων πετρελαίου. Αλλά η αλματώδης ανάπτυξη που σημειώνεται το 2017  αυξάνει περεταίρω τα ελληνικά αυτά μεγέθη.

 

 

 

 

πηγή: kathimerini

Με μια λιτή ανακοίνωση στην προσωπική σελίδα του στο Facebook πληροφορηθήκαμε την είδηση για τον αιφνίδιο θάνατο του κ. Ντράγκι Νεστόροβιτς Δημάρχου Κρούσεβατς, αδελφοποιημένου σερβικού δήμου με τον δήμο Βόλβης.

Όπως αναφέρει το site www.taiwannews.com.tw o  κ. Ντράγκι Νεστόροβιτς έφθασε στην Ταϊβάν στις 16 Οκτωβρίου για μια περιοδεία με επίκεντρο την οικονομική ανάπτυξη. Το πρωί του Σαββάτου, η αντιπροσωπεία του επισκέφθηκε ένα αποστακτήριο στο Yilan, ενώ κατά τη διάρκεια του μεσημεριανού γεύματος σε εστιατόριο στην κομητεία Yilan ο κ. Νεστόροβιτς ξαφνικά αισθάνθηκε ζάλη και κατέρρευσε, σύμφωνα με το κεντρικό πρακτορείο ειδήσεων. Μεταφέρθηκε στο τοπικό περιφερειακό τμήμα του Πανεπιστημιακού Εθνικού Νοσοκομείου Yang-Ming, όπου γίνανε προσπάθειες ανάνηψης που δυστυχώς δεν ήταν επιτυχείς.

Ο δήμος Κρούσεβατς με το δήμο Βόλβης διατηρούν άριστες σχέσεις συνεργασίας και ισχυρούς δεσμούς φιλίας με κοινό συνδετικό κρίκο την αδελφοποίηση των δυο δήμων.

Η τελευταία επίσκεψη Δημάρχου Κρούσεβατς κ. Ντράγκι Νεστόροβιτς στο δήμο Βόλβης πραγματοποιήθηκε το φετινό Ιούλιο κατά την διάρκεια εκδηλώσεων της Πολιούχου Δ.Κ. Σταυρού Αγίας Παρασκευής, ενώ ο θάνατος του συνέβη λίγες μόλις ημέρες μετά την εκδρομή – αποστολή από το δήμο Βόλβης στο Κρύσεβατς.

 

 

Συναγερμός στην Τόκιο, Σεούλ, Ουάσινγκτον


Τόκιο

 

Η Βόρεια Κορέα έσκαψε ένα πυραύλλιο στις επόμενες ημέρες της τρίτης, που πέρασε πάνω από τη Νότια Ιαπωνία, δήλωσαν οι κυβερνήσεις της Νότιας Κορέας και της Ιαπωνίας.

 

Η δημόσια ραδιοτηλεόραση της Ιαπωνίας NHK μετέδωσε ότι ο πύραυλος έσπασε σε τρία κομμάτια που έπεσαν στη θάλασσα κοντά στη νήσο Χοκαΐντο. Το κρατικό πρόγραμμα προειδοποίησης της Ιαπωνίας, J-Alert, συνέστησε στους κατοίκους της περιοχής να λάβουν προφυλάξεις.

 

Οι ιαπωνικές ένοπλες δυνάμεις δεν προσπάθησαν να καταρρίψουν το πυραύλλιο, το οποίο πέρασε πάνω από το έδαφος της Ιαπωνίας στις 06.06 τοπική ώρα (00.06 ώρα Ελλάδας).

 

Οι ένοπλες δυνάμεις της Νότιας Κορέας δήλωσαν ότι ο πυραύλος εκτοξεύθηκε από την περιοχή Σουνάν κοντά στην Πιονγκγιάνγκ λίγο πριν τις 06.00 σήμερα.

 

Η ένταση μεταξύ της Ν. Κορέας και των Ηνωμένων Πολιτειών υποχώρησε μετά από αρκετές εβδομάδες όπου ο βόρειος κορεάτικος ηγέτης Κιμ Γιονγκ Όνι είχε επιτελέσει ότι θα εκτοξεύσει πυραύλους κοντά στο νησί Γκουάμ, έδαφος της Αμερικής.

 

Ο αμερικανός πρόεδρος Ντόναλντ Τράμ προειδοποίησε την Πιονγκγιάνγκ ότι θα αντιμετωπίσει «πυρκαγιά και φρίκη» εάν απειλήσει την Αμερική.

 

Ανώτατοι αξιωματικοί των αμερικανικών και των νοτιοκορεατικών ενόπλων δυνάμεων αποφάσισαν να ανταποκριθούν δυναμικά στη νέα πρόκληση της Ν. Κορέας, συμπεριλαμβάνοντας στην αντίδρασή τους την πιθανότητα λήψης στρατιωτικών μέτρων, τα οποία όμως δεν διευκρίνισαν, σύμφωνα με την τηλεοπτική εκπομπή του South Korean news agency Yonhap.

 

Παράλληλα, οι Ηνωμένες Πολιτείες, η Ιαπωνία και η Νότια Κορέα ζήτησαν τη σύγκληση του Συμβουλίου Ασφαλείας από τον Οργανισμό Ηνωμένων Εθνών για να συζητήσουν την έκρηξη σήμερα τις πρωινές ώρες από τη βόρεια Κορέα πυραύλου που πέρασαν από την Ιαπωνία, αναφέρουν διπλωμάτες.

 

Δεν διευκρινίστηκε πότε θα πραγματοποιηθεί η συνεδρίαση του 15μελούς Συμβουλίου.

 

Ο πρωθυπουργός της Ιαπωνίας Σίνζο Αμπε δήλωσε ότι στις τηλεφωνικές συνομιλίες του με τον Αμερικανό πρόεδρο Ντόναλ Τραμπ συμφώνησε να ασκήσει πίεση στη Ν. Κορέα μετά τη νέα στρατιωτική ενέργεια.

 

Ο πυραύλος, σύμφωνα με αξιωματούχους της Ιαπωνίας και της Νότιας Κορέας, έπεσε στα ύδατα βόρεια της ιαπωνικής Νήσου Χοκάιντο.

 

In.gr, ΑΠΕ-ΜΠΕ

Η ISIS ανέλαβε την ευθύνη για την επίθεση στο Λονδίνο, η οποία είχε αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους επτά άνθρωποι και να τραυματιστούν δεκάδες άλλοι. Η ανάληψη ευθύνης έγινε μέσω του πρακτορείου που ελέγχουν οι τζιχαντιστές, Amaq.

 

 

«Ένα απόσπασμα μαχητών του Ισλαμικού Κράτους εκτέλεσε τη χθεσινή επίθεση στο Λονδίνο» αναφέρει ανακοίνωση της οργάνωσης την οποία αναμετέδωσε το Amaq.

 

Την ίδια ώρα, η βρετανική αστυνομία έθεσε υπό κράτηση «αριθμό προσώπων» αφού πραγματοποίησε νωρίς το πρωί επιδρομές σε δύο ιδιοκτησίες στο ανατολικό τμήμα της πρωτεύουσας.

 

Η αστυνομία ανακοίνωσε πως μέλη της αντιτρομοκρατικής υπηρεσίας πραγματοποίησαν επιδρομές στις ιδιοκτησίες και οι έρευνες συνεχίζονται.

 

Η αρχηγός της αστυνομίας του Λονδίνου ανακοίνωσε πως ερευνάται εάν οι δράστες είχαν υποστήριξη και από άλλους. «Πολύ υψηλή προτεραιότητα είναι προφανώς για μας να προσπαθήσουμε να καταλάβουμε αν εργάζονταν μαζί με κάποιον άλλον, αν οποιοσδήποτε άλλος εμπλέκεται στον σχεδιασμό αυτής της επίθεσης, και να βρούμε το υπόβαθρό της», δήλωσε η Κρεσίντα Ντικ στην τηλεόραση του BBC.

 

«Πραγματοποιήσαμε έρευνες σε πολλά μέρη στο ανατολικό Λονδίνο και κατασχέσαμε τεράστια ποσότητα ιατροδικαστικού υλικού, έτσι εργαζόμαστε πολύ γρήγορα», πρόσθεσε.

 

Η αρχηγός της λονδρέζικης αστυνομίας δήλωσε επίσης πως οι τρεις επιθέσεις που πραγματοποιήθηκαν τους τρεις τελευταίους μήνες από ισλαμιστές στη Βρετανία οργανώθηκαν σε μεγάλο βαθμό στο εσωτερικό της χώρας και το μεγαλύτερο μέρος της απειλής που αντιμετωπίζει η Βρετανία δεν κατευθύνεται από το εξωτερικό.

 

«Πιστεύω πως όλες οι πρόσφατες επιθέσεις έχουν ένα πρωταρχικά εγχώριο κέντρο βάρους», δήλωσε η Κρεσίντα Ντικ, αυτή τη φορά στο ραδιόφωνο του BBC.

 

«Έχουμε αποτρέψει πέντε και αυτές οι τρεις πρόσφατες επιθέσεις, σε κάποιες απ' αυτές υπάρχουν αναμφίβολα διεθνείς διαστάσεις. Πάντα εξετάζουμε αν κάτι κατευθύνθηκε από το εξωτερικό, όμως θα έλεγα πως το μεγάλο μέρος της απειλής που αντιμετωπίζουμε αυτή τη στιγμή δεν φαίνεται να κατευθύνεται από το εξωτερικό» πρόσθεσε η ίδια.

 

Η βρετανή πρωθυπουργός Τερέζα Μέι συγκαλεί εντός της ημέρας συνεδρίαση της έκτακτης κυβερνητικής επιτροπής για την ασφάλεια για να συζητηθεί η απάντηση σε αυτή την τρίτη επίθεση που πραγματοποιείται στη Βρετανία μέσα σε λιγότερο από τρεις μήνες.

 

Ο πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ χαρακτήρισε τις επιθέσεις στο Λονδίνο μια «σατανική σφαγή» κι επανέλαβε πως η Ουάσινγκτον θα κάνει το παν εντός των δυνάμεών της για να βοηθήσει το Ηνωμένο Βασίλειο να οδηγήσει τους υπεύθυνους ενώπιον της δικαιοσύνης.

 

«Αυτή η αιματοχυσία πρέπει να τελειώσει. Αυτή η αιματοχυσία θα τελειώσει» συμπλήρωσε ο Ντόναλντ Τραμπ σε σύντομες δηλώσεις που έκανε έπειτα από ένα γκαλά στο Ford's Theater, στην Ουάσινγκτον.

 

 

ΠΗΓΗ: in.gr

Νέα κυβέρνηση: «Να απολυμάνουμε τη χώρα από το μακεδονικό πνεύμα»

Η νέα κυβέρνηση της Πρώην Γιουγκοσλαβικής Δημοκρατίας της Μακεδονίας προτίθεται να κατεδαφίσει τα δεκάδες αγάλματα του Μέγα Αλέξανδρου που βρίσκονται σε κεντρικές πλατείες, συντριβάνια και  γέφυρες.

 

Ο νέος υπουργός Πολιτισμού της γειτονικής χώρας, Ρόμπερτ Αλαγκιοζόφσκι, τόνισε πως η κίνηση της νέας κυβέρνησης του Ζόραν Ζάεφ να απομακρύνει όλα τα αγάλματα του Μακεδόνα στρατηλάτη είναι μια «απολύμανση του "μακεδονικού" πνεύματος, από την ψευδο-ιδεολογία που εκπέμπει το σχέδιο Γκρουέφσκι και συνεχίζει να κρατά σε ομηρία τη χώρα σαν κατάρα κάποιου κακού μάγου».

 

Μάλιστα, η νέα κυβέρνηση λέει πως θέλει λύση και για το όνομα, καθώς επιδιώκει ένταξη στην Ευρωπαϊκή Ένωση και το ΝΑΤΟ.  Ίσως αυτό να σημαίνει ότι πρόκειται για την τελευταία κυβέρνηση που ορκίστηκε χρησιμοποιώντας το όνομα της Μακεδονίας. Ωστόσο, οι διεθνολόγοι εμφανίζονται επιφυλακτικοί.

Ο καθηγητής Γεωπολιτικής, Ιωάννης Μάζης, μιλώντας στο κεντρικό δελτίο Ειδήσεων του Alpha, είπε πως «δεν έχει να κάνει με μια δωρεά προς την Ελλάδα, αλλά με μια δωρεά προς το πολιτικό ακροατήριο του νέου πρωθυπουργού, δηλαδή στα συνεργαζόμενα με αυτόν Αλβανικά κόμματα τα οποία σε καμία περίπτωση δεν θέλουν να θεωρηθούν Σλάβοι ή έστω Σλαβομακεδόνες. Η κατάσταση αυτή παραπλεύρως εξυπηρετεί την Ελλάδα».

Δείτε το ρεπορτάζ

 

ΠΗΓΗ: topontiki.gr

 

Εικονικές θυγατρικές ομίλων και υποκαταστήματα εταιρειών όπως οι πασίγνωστες BMW, Bosch, BASF, Deutsche Bank και Puma είναι εγκατεστημένες στη Μάλτα. Πολλές δεν αναφέρονται ούτε καν στον τηλεφωνικό κατάλογο, ούτε έχουν προσωπικό. Τρεις εξ αυτών μοιράζονται μάλιστα το ίδιο κουδούνι, ενώ η Lufthansa διατηρεί 18 θυγατρικές στη χώρα-μέλος της Ευρωπαϊκής Ενωσης, η οποία έχει μετατραπεί σε φορολογικό παράδεισο, με αποτέλεσμα άλλες χώρες-μέλη να έχουν απώλειες φορολογικών εσόδων δισεκατομμυρίων ευρώ, όπως γράφει το Spiegel.

 

 

Οι Μαλτέζοι δελεάζουν τους επιχειρηματικούς ομίλους και τις εταιρείες με ονειρεμένα χαμηλούς φορολογικούς συντελεστές. Αυτό προκύπτει από τις χιλιάδες σελίδες εγγράφων τα οποία αξιολόγησε το γερμανικό περιοδικό σε συνεργασία με το ερευνητικό δίκτυο "European Investigativ Collaborations" (EIC). Το Spiegel γράφει μάλιστα και τις πρακτικές τις οποίες χρησιμοποιούν οι γερμανικές εταιρείες, των οποίων οι θυγατρικές καταφεύγουν στην Μάλτα για να φοροδιαφύγουν στη χώρα τους.

 

Πιο συγκεκριμένα: Στο ερευνητικό δίκτυο "European Investigativ Collaborations" (EIC) περιήλθαν δύο πακέτα δεδομένων, τα λεγόμενα "MaltaFiles", τα οποία επιτρέπουν μια πληρέστερη εικόνα στο μαλτέζικο σύστημα ίδρυσης εταιρειών και αποκαλύπτουν τις μητρικές όσων έχουν εγκατασταθεί εκεί. Σύμφωνα με αυτά τα δεδομένα είναι εγκατεστημένοι στη Μάλτα -μέσω θυγατρικών τους-μεγάλοι όμιλοι εταιρειών του δείκτη DAX της Φρανκφούρτης . Συγκεκριμένα παραδείγματα τα οποία αναφέρει το Spiegel είναι οι γερμανικοί κολοσσοί BMW, BASF, Deutsche Bank, Puma, Merck και μεγάλες εταιρείες όπως είναι η Bosch και η Rheinmetall. Μόνον η Lufthansa διαθέτει 18 θυγατρικές εταιρείες στη Μάλτα. Σε αυτές συγκαταλέγεται ακόμα και το Ασφαλιστικό Ταμείο της εν λόγω αεροπορικής εταιρείας.

 

Κέρδη τα οποία προκύπτουν από δραστηριότητες των εταιρειών αυτών στην Μάλτα φορολογούνται με συντελεστή 6%, εφόσον βέβαια πράγματι έχουν επιχειρηματική δραστηριότητα στο νησί. Οι έρευνες του Spiegel εν τούτοις καταδεικνύουν ότι είναι πολύ αμφίβολο ότι πράγματι οι θυγατρικές αυτές εταιρείες των γερμανικών ομίλων δραστηριοποιούνται εκεί επιχειρηματικά. Χαρακτηριστικά αναφέρεται στο δημοσίευμα του Spiegel ότι τρεις εξ αυτών ( η εταιρεία ενοικίασης αυτοκινήτων Sixt, ο γίγαντας των χημικών BASF και ο βαρώνος των πουλερικών Erich Wesjohann), όχι απλώς μοιράζονται τον ίδιο όροφο γραφείων, αλλά και το ίδιο κουδούνι. Το ίδιο συμβαίνει και με τις εταιρείες πρώτων υλών K+S και το τμήμα οχημάτων της Rheinmetall (σ.σ. η οποία ως γνωστόν εμπλέκεται σε σκάνδαλο δωροδοκιών στην Ελλάδα). Πολλές από αυτές τις εταιρείες δεν αναφέρονται μάλιστα ούτε καν στον τοπικό τηλεφωνικό κατάλογο. Για μερικές από αυτές δεν κατέστη δυνατόν να εντοπισθεί το προσωπικό το οποίο υποτίθεται πως εργάζεται σε αυτές. Οταν ρωτήθηκαν δε από το Spiegel, απάντησαν ότι οι επιχειρηματικές τους δραστηριότητας στη Μάλτα είναι νόμιμες και οι μαλτέζικες θυγατρικές τους είναι γνωστές στο γερμανικό δημόσιο.

 

Οπως σημειώνει το γερμανικό περιοδικό, η Μάλτα, έχει υπεραμυνθεί κατά τη διάρκεια της ευρωπαϊκής της προεδρίας η οποία διαρκεί μέχρι το τέλος Ιουνίου, των φορολογικών προνομίων τα οποία παρέχει, τόσο μετά τις επικρίσεις του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, όσο και χωρών-μελών της Ευρωπαϊκής Ενωσης.

 

Tο Spiegel υπογραμμίζει τέλος ότι στην ίδια την Γερμανία μόλις την περασμένη εβδομάδα ο υπουργός Οικονομικών της Βόρειας Ρηνανίας-Βεστφαλίας Νόρμπερτ Βάλτερ-Μπόργιανς ανήγγειλε σκληρότερη αντιμετώπιση των φοροφυγάδων της Μάλτας. Ο σοσιαλδημοκράτης πολιτικός χαρακτήρισε μάλιστα το μεσογειακό νησί "Παναμά της Ευρώπης" .

 

Πηγή: liberal.gr

Αφού δεν κατάφερε να εντοπίσει το όχημα, υπέβαλε μήνυση για κλοπή δύο μέρες αργότερα
Ένας έμπορος τέχνης κατέθεσε μήνυση για κλοπή αφού «ξέχασε» έναν πίνακα αξίας περίπου 1,5 εκατομμυρίου ευρώ στον χώρο αποσκευών ενός ταξί στο Παρίσι την προηγούμενη Πέμπτη, όπως έγινε γνωστό από αστυνομική πηγή.

Ο έμπορος, το όνομα του οποίου δεν έχει δημοσιοποιηθεί, «επρόκειτο να συναντηθεί με έναν συλλέκτη έργων τέχνης στο 3ο διαμέρισμα», στο κέντρο του Παρισιού, εξήγησε η πηγή αυτή.

Πήρε ένα ταξί και έβαλε τον πίνακα στον χώρο αποσκευών, όπου στη συνέχεια τον «ξέχασε». Αφού δεν κατάφερε να εντοπίσει το ταξί υπέβαλε μήνυση για κλοπή το Σάββατο, επεσήμανε η ίδια πηγή.

Πρόκειται για έναν πίνακα του διάσημου Ιταλού ζωγράφου και γλύπτη Λούτσιο Φοντάνα με τίτλο Concetto spaziale. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις, η αξία του πίνακα αυτού ανέρχεται σε 1,5 εκατομμύριο ευρώ.

Πηγή protothema

Για πέμπτη συνεχόμενη χρονιά το αεροδρόμιο Changi της Σιγκαπούρης, κερδίζει τον τίτλο του «καλύτερου αεροδρομίου στον κόσμο», στον ετήσιο διαγωνισμό για τα παγκόσμια βραβεία αεροδρομίων Skytrax.


Οι βαθμολογίες βασίζονται στις εντυπώσεις σχεδόν 14 εκατομμυρίων επιβατών από 105 χώρες και καλύπτουν 39 παραμέτρους υπηρεσιών και απόδοσης.
Εκτός από το γεγονός ότι είναι ένα υποδειγματικό αεροδρόμιο, το Changi διαθέτει φοβερά αξιοθέατα: εστιατόρια, επιλογές για ψώνια, χώρους τέχνης, θεματικούς κήπους, παιδικές χαρές και επιλογές διασκέδασης.


Επιπλέον στο Changi μπορεί κανείς να κάνει τις... βουτιές του στην πισίνα που βρίσκεται στην οροφή του!

Πριν σαράντα οκτώ χρόνια, μαζί με τους συνεργάτες του, έδωσε ζωή στην ιστορικής σημασίας αριστερή εφημερίδα - Τα τελευταία χρόνια πήρε μέρος σε σειρά πρωτοβουλιών υπέρ της Ελλάδας


Πέθανε σήμερα σε ηλικία 86 ετών ο Βαλεντίνο Παρλάτο, από τους ιδρυτές της αριστερής εφημερίδας Il Manifesto. «Μια εξαιρετική μορφή αιρετικού κομμουνιστή», όπως γράφει η La Repubblica, στην διαδικτυακή της έκδοση. Πριν σαράντα οκτώ χρόνια, μαζί με την Λουτσιάνα Καστελλίνα, την Ροσσάνα Ροσσάντα, τον Λουίτζι Πιντόρ και τον Λούτσιο Μάγρκι, έδωσε ζωή στην ιταλική, ιστορικής σημασίας εφημερίδα, η οποία, αρχικά, εκδόθηκε υπό την μορφή περιοδικού.
 
Ο Παρλάτο είχε γεννηθεί στην Τρίπολη της Λιβύης, απ΄όπου απελάθηκε το 1951 όταν η χώρα βρισκόταν υπό βρετανική διοίκηση. Στην Ιταλία, εργάσθηκε ως στέλεχος του κομμουνιστικού κόμματος Pci. Καθοριστικής σημασίας ήταν η γνωριμία του με την Λουτσιάνα Καστελλίνα και την Ροσσάνα Ροσσάντα, και η κοινή τους απόφαση, μετά την ρωσική εισβολή στην Τσεχοσλοβακία, να ξεκινήσουν την έκδοση του Manifesto. Διαγράφεται άμεσα από το κόμμα και το Μanifesto, μετατρέπεται σε ημερήσια εφημερίδα το 1971.

Με βασικούς μισθούς για τους συντάκτες και τους συνεργάτες και μεγάλη ελευθερία έκφρασης, πέρα από κομματικές επιβολές και περιορισμούς. «Με την Ροσσάνα μιλάμε κάθε ημέρα, και η Λουτσιάνα είναι εξαιρετική, με την θέλησή της να συνεχίσει να γνωρίζει όλο τον κόσμο», είχε δηλώσει πρόσφατα ο Παρλάτο.
 
«Η ελπίδα βρίσκεται σε κρίση. Ο εγγονός μου είναι εννέα ετών και ξέρω ήδη ότι θα έχει λιγότερες ευκαιρίες από την δική μου γενιά», τόνισε στην τελευταία του συνέντευξη στην εφημερίδα La Repubblica. Mαζί με την Λουτσιάνα Καστελλίνα, τα τελευταία χρόνια πήρε μέρος σε σειρά πρωτοβουλιών υπέρ της Ελλάδας, ζητώντας από τους δανειστές να σταματήσουν να εφαρμόζουν τις άκρως καταστρεπτικές πολιτικές λιτότητας.

Πηγή protothema